DM Topic

Wie kan me helpen? Ik heb een tandenborstel gekocht bij de DM, maar is niet goed. Ik wil hem dus ruilen. Maar ik kan nergens op de bon zien binnen hoeveel dagen je kunt ruilen. Weet iemand dit?

https://www.dm.de/services/onlineservices/rueckgabe-und-erstattung/
14 dagen! :blush:

Op de site had ik niet gekeken.
Dank je wel!

Deze (met karamel en bessen) is trouwens ook een aanrader (naast de buttermilk & lemon natuurlijk). Ruikt echt lekker

7 likes

Ja toevallig deze gebruikt vanochtend. Lekkere geur!

1 like

Ik ga volgende week naar de DM en heb tot nu toe dit lijstje. Nog meer aanraders? (ben zwanger en gebruik graag gezichtsverzorging en haarspul zonder troep)

• kaufmann kindercreme
  • Luiers van de DM
  • talkpoeder Penatan
  • babylove sensitieve babydoekjes
  • babylove billencreme
  • zoogcompressen
  • Purelan
  • Urea bodylotion
  • Urea handencreme
  • Garnier rollerdeo ultra dry
  • Garnier banana hairmask

Deze is echt fantastisch. Zo fijn voor de tere babyhuid.

Edit: ik doe de kleine één keer per week in bad en zij is nu 7,5 maanden oud. Fles is nog half vol.

1 like

Heeft iemand tips voor een fijne toner en gezichtsscrub die te koop zijn bij de dm? Tips voor andere gezichtsverzorging hoor ik ook graag!

Ik ben een paar dagen bij mijn ouders thuis en zij zijn echt te ultieme DM hoarders hahaha.

Ik ben er zelf nog nooit geweest maar ga ik december eindelijk! Ben benieuwd wat ik ga inslaan.

29 likes

Die kopfhautbalance is echt mijn favoriete shampoo!

2 likes

Vanochtend even dit topic van begin tot eind doorgespit voor aanraders, waren er misschien iets teveel :smile:

7 likes

Staat er op de achterkant van de Cupper thee iets over de inhoud? :blush:

Hoop dat het leesbaar is! Wou mezelf nog niet spoilen haha

@Nidorina Ja 8! 16,95 per pakje, zag dat ze bij kruidvat 23,25 waren :confused:

1 like

Super, dank je wel!

Mijn buit van vanmiddag. Was 21,50 kwijt.

3 likes

Ik weet niet wie de deo hier getipt heeft, maar die is ZO fijn!

2 likes

Geeft die deo vlekken?

Ik heb hem al eens gebruikt en zie hem ook steeds vaker langskomen in dit topic, echt top!

@Vaiana bij mij geeft die geen deovlekken, maar ik merk dat bij andere (roller)deo’s eigenlijk ook nauwelijks.

1 like

Volgens mij is die deodorant ook te koop bij de normal

1 like

Totaal was ik €47,75 kwijt

7 likes