DM Topic

Paar make-up dingen vergeten op de foto te zetten, maar flink ingeslagen bij zowel de DM als Rossmann.

43 likes

Ik heb laatst die garnier deo meegenomen en vind die zo fijn (net als jij gok ik zo haha)! Ga die ook zeker inslaan als ik weer bij de dm kom

1 like

Iemand die de garnier deodorant heeft gebruikt en lady speed stick? Zijn ze vergelijkbaar in werking?

1 like

Oeh daar ben ik ook benieuwd naar!

1 like

Welke geurstokjes zijn goed van de DM? Mn schoonmoeder gaat volgend weekend en ze wil wat voor ons meenemen :star_struck:

@Boommm wauw die foto is satisfying

1 like

Mijn aankopen van afgelopen week. De dubbele douchegel, shampoobar en Clipper zijn alledrie cadeautjes :blush:

6 likes

Weet iemand welke dm in Kleve het grootst is? Ik kan het op de site van dm niet vinden (of mijn zoekvaardigheden in het Duits zijn slecht).

Emmerichestrasse…
Vast anders geschreven :joy:

1 like

Dat corrigeert maps dan wel als ik het opzoek, vielen dank!

1 like

Mocht je in het centrum willen blijven, de winkel aan de Stechbahn is ook best wel goed qua assortiment maar inderdaad wel wat kleiner.

1 like

Ja en je kunt recht voor de deur parkeren!

2 likes

Zojuist flink ingeslagen! De Garnier deo heb ik meegenomen dankzij dit topic. Ik ben ook heel benieuwd naar de blackberry labello, die heb ik nog nooit gezien.

6 likes

Vanmorgen geweest! Was rustig in de Emmerichstrasse.

5 likes

Twee uur heen en twee uur terug rijden, maar dan ook wel flink ingeslagen. Als ik meer bespaard heb dan uitgegeven aan benzine, wil ik één of twee keer per jaar rijden.
Plus nog een tas met spullen voor een plaatselijk goed doel.

15 likes

Wow goed ingeslagen. Wij tanken ook altijd in Duitsland, scheelt ook best veel,

Ik woon aan de Belgische grens, is ook goedkoper tanken.

1 like

Is er iemand die de cg lijst naar mij zou willen sturen?

Dankzij dit topic heb ik net alvast voorpret gehad op de dm website, alleen… mn winkelwagentje is voor meer dan €250 gevuld en ik heb elk product maar 1x :no_mouth:

Mocht iemand de adventkalender voor mij mee willen nemen als je daar bent, zou ik dat heeeeel fijn vinden! :heart:

Ik wil er ook nog steeds wel graag 1 :grimacing:

Ik ga zaterdag, als iemand in zuid Limburg of Arnhem woont kan ik er wel een meenemen voor diegene?

Edit: een Adventkalender van balea dus