DM Topic

Volgens mij zijn het buisjes met van dat serum om te drinken :open_mouth:

oh wow dat is wel nieuw haha

En is het wat?

Het is wel heeel anders dan de standaard nagelvijl, dus ik moet er nog een beetje aan wennen. Maar ik moet zeggen, het werkt wel goed! Met een normale vijl heb ik ook altijd nog van die rare scherpe randjes en met deze zijn m’n nagels helemaal glad (zoals op die microscopische foto’s). Hij is ook heel licht trouwens, ligt fijn in de hand. Moet wel zeggen dat ik hem niet gebruik om mijn nagels flink kort te vijlen, daar ben ik te lui voor haha.

1 like

Vrijdag ga ik naar de DM in Kleve en deze ga ik eens meenemen om uit te proberen!

1 like

Ik ben ook altijd met meer Nederlanders binnen dan Duitsers. Maar heel Limburg koopt daar geloof ik

4 likes

'Tis een kwestie van geduld, tot heel Holland DM koopt :see_no_evil:

6 likes

In Kaldenkirchen kom ik zelden Duitsers in de DM tegen heb in het idee XD

@Clarity ik kreeg net deze foto! Super dankjewel!

2 likes

Hahahah ik loop ook altijd alle Nederlandse prijzen op te zoeken en te vergelijken

2 likes

In Tüddern hetzelfde. Alleen maar Nederlanders en Belgen en hier een verdwaalde Duitser.

Zaterdag mijn favo rondje weer doen: DM, Lidl, Aldi.

2 likes

Ik ga zaterdag naar kleve, kan je kijken of er nog advent kalenders staan?

Tuurlijk!
Ik ga ook een beetje voor de kalenders hoor, hier al zoveel goeds over gehoord

1 like

Wat zijn die speculaas dingen? Met het koekmannetje

1 like

ohhh speculaas badzout klinkt heerlijk

1 like

Bedankt ! Ben ook heel benieuwd naar de inhoud.

1 like

Ik begin me hierdoor langzamerhand af te vragen of het niet gewoon het verdienmodel van de DM is om veel filialen bij Nederland te planten :sweat_smile:

5 likes

Ik ben uiteindelijk niet gegaan (zou samen met mijn zus gaan maar ze is ziek) maar volgens mij zijn er nog kalenders. Je kunt op de site per vestiging de voorraad checken

1 like

Dankje ! Dat is waar ook.

Dat is het voordeel van dialect spreken, ik klink al half duits haha