DM Topic

Weet ik in elk geval welke ik NIET moet kopen :stuck_out_tongue:

Vandaag deze gekocht, iemand al ervaring mee? Heb veel goeds over rozenolie gelezen, maar veel producten die rozenolie bevatten, bevatten ook gelijk alcohol waar mijn huid echt slecht tegen kan. Deze heeft dat gelukkig niet, ook al is het hoofdbestanddeel jojoba-olie ipv rozenolie. We gaan het meemaken.

1 like

Geen uitgebreide mening, maar vind het lekker ruiken en fijn in gebruik!

1 like

Ik vond hem niet veel voor mijn gezicht doen. De olie was wel wat droog en dat vond ik dan wel fijn.

1 like

@instantramen niet te grote verwachtingen dus. Voor nu voelt ie prettig en vind zo’n pipet leuk om te gebruiken

@unglaublich ik heb deze gister ook gekocht en gisteravond gebruikt en ik vind hem nu al geweldig. Normaal krijg ik met iedere reiniger een rode huid direct na gebruik, met deze niet. Oogmakeup kreeg hij er ook redelijk gemakkelijk af maar ik had ook alleen maar mascara en oogpotlood op.

Ik heb het met vochtige wattenschijfjes gebruikt, anders werd het een beetje stroef (of ik moest veel meer gebruiken maar dat vond ik zonde)

Kan iemand een goede/fijne cc cream aanbevelen die betaalbaar bij de DM is?

Is er iemand die voor mij kan en wil kijken naar een adventkalender?

Deze is echt superfijn door de amandelolie voor €2.95 en vegan.

3 likes

Weet iemand of b12 supplementen goedkoper zijn bij de dm (of in Duitsland in het algemeen)?

Heb echt geen idee hoeveel ze in Nederland kosten, maar hier zie je alles van de DM

1 like

Dankjewel! Ik wist niet dat je prijzen kon zien op de dm site, super fijn.

Mijn meest recente DM aankopen

1 like

Hoe is die wortel crème en olie?

Ik heb een hotel geboekt vlakbij de Duitse grens samen met m’n vriend voor begin november. Zoveel zin om weer los te gaan bij de DM (en Kaufland)!

6 likes

Als je een bad hebt, koop dit!

5 likes

Jaaa die zakjes zijn zo fijn. :heart:

Voor de crème en olie hebben ze duidelijk gebruik gemaakt van de Karotten ja :joy: Vooral de olie heeft een flinke oranje kleur, maar op de verpakking staat ook dat de olie zorgt voor een gezonde kleur (einen frischen Teint). Het zijn wel fijne producten! De crème lijkt heel vettig, maar droogt mat op en maakt mijn gezicht heerlijk zacht. De olie, ja het blijft natuurlijk olie, maar die is niet mega vettig of glimmend. De olie maakt mijn huid ook lekker zacht. Ze ruiken ook lekker vind ik.

Ik zal een foto bijvoegen van de kleur haha. Zelf heb ik er geen ‘last’ van, want ik smeer de crème of olie op na het douchen of voordat ik naar bed ga. Maar zeker als je van de olie een redelijk laagje opsmeert, dan zie je een beetje oranje uit.

🥕

1 like

Pics or it didn’t happen! :joy:

En waren de Balea kalenders er al?:grin: