DM Topic

Ik was er van het weekend en toen waren de adventkalenders er nog niet. Baalde ik zo van…

Ik wil dit of volgend weekend gaan voor die kalender. Wat zou beter zijn?

Volgend. De vorige keer was hij er in oktober.

Edit: Ben even terug gescrolld in dit topic en bij sommige DMs was hij er al wel eind september

1 like

Even een tipje voor de DM-shoppers met een gevoelige/jeukende hoofdhuid, deze is echt geweldig:

Helemaal icm de bijbehorende conditioner!

3 likes

Dit is ook echt een aanrader!!

2 likes

Hebben jullie trouwens handcreme tips? Zoek er een die geen vettig laagje achter laat, maar wel hydraterend is.

Bedankt ! Wacht nog een weekje.

Deze kost €1,75 en is zo fijn!

3 likes

Die van balea met buttermilk & lemon ruikt erg lekker (weet niet wat het doet maar de geur is zo lekker)

Bestaat er een Lenin & Buttermilk bodylotion? :exploding_head::heart_eyes:

omg ik MOET DIE BODYLOTION

1 like

Deze ruikt zo erg naar kwarktaart

Ik heb dus in de herfst en winter echt altijd kapotte handen. Gewoon tot bloedens aan toe. Maar ik hou niet van vette crème dat je zo’n laagje voelt en de hele tijd zo’n vette afdruk hebt. Deze crème verricht wonderen en voelt gewoon echt fijn aan. Bestaat ook al duizend jaar ofzo zei mijn moeder haha.

1 like

Bij mijn DM waren de kalenders binnen!

14 likes

Als je speciaal voor de kalenders gaat dit weekend, zou ik de winkel eerst even bellen als je niet zeker weet of ze ze daar hebben. Deed ik vorig jaar ook en bij “mijn” DM kwamen ze een week later binnen (begin oktober was dat).

Edit: oeps was niet per se bedoeld als antwoord op jou @Geo haha

Wil je misschien kijken voor een kalender voor mij :see_no_evil:?

Die van balea :joy:

1 like

welke dm was dat?

https://www.google.com/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&ved=2ahUKEwjHnarQ1-zkAhUC-aQKHTXEAHcQjRx6BAgBEAQ&url=https%3A%2F%2Fwww.sante.de%2Fde%2Fprodukt%2Fintensive-repair-handcreme.html&psig=AOvVaw0ljEYwGUhBIcfksQaM3NyD&ust=1569525325594540 deze is heeeeel goed. ruikt wel kruidig en niet etensachtig zoals de andere aanraders in dit topic. het maakt je handen een beetje velvetty en de volgende dag zijn ze nog zacht.

Tüddern (of Selfkant is het volgens mij officieel?)

1 like

Je bent een schat! Als het moet kan ik het geld van tevoren/meteen overmaken :blush: laat maar even weten. In ieder geval super lief dat je wil kijken :slight_smile: