Ja, Centro. Een grote DM Cant wait
Met een bankje ervoor, zodat je daar je shop-partner rustig kan wachten
En sinds kort een Sephora
Ik ben ook weer goed geslaagd! De deo is echt mijn favoriet en zo idioot goedkoop. En de tandenborstel is ook erg fijn! Had gelezen dat een aantal van jullie de bamboe tandenborstel van Alverde te zacht vonden, maar deze is heel prettig. Voor de rest allemaal spulletjes die ik nog niet eerder gebruikt heb, dus ben benieuwd! Was uiteindelijk wel iets meer kwijt dan gepland Hebben jullie nog aanraders voor fijne sheet masks? Heb een droge, vrij gevoelige huid.
BALEA HAULL hahahah
Alles bij elkaar:
Die spullen links zijn van mij en de spullen rechts van mijn vriend. We hebben lekker samen gesnuffeld en nieuwe dingetjes uitgekozen. Viel me trouwens tegen dat weinig simpele dagcremes met spf zijn daar. Ik wil eigenlijk voor hem een matterende dagcreme met spf 20 ofzo… als iemand daarvoor nog een goede, goedkope weet? De deo’s kenden we al en bevallen hem goed, dus gelijk ingeslagen.
Ik heb voor mezelf vooral haarspullen gekozen want wil het laten groeien dus heb wat meer serumpjes enzo nodig anders hangt de onderkant dood. Heb nog heen ervaring met de producten dus kan er nog niets over zeggen. De make-up applicators ga ik gebruiken om ombre nagels te maken.
Close up mijn spullen (wel interessanter dan mannen spullen):
Close up bon:
Die flessen drank zijn van de
REWE
we hebben nog meer gekocht maar dat ligt nog in de auto. Ik mocht de drank eigenlijk niet fotograferen want is geen goed spul om mensen van onder de indruk te maken volgens hem. Ik heb zelf vooral koffiesiroopjes gekocht. Voor mezelf en als cadeau en chips voor in de auto te vreten. Voor wie erg geïnteresseerd is nog een bon van de REWE:
Ik weet alleen dat je beter een dagcrème en een spf kan gebruiken omdat de hoeveelheid dagcrème die je opsmeert nooit de spf bereikt
Ik heb door jou die deo net ook gekocht
Ja oké dat weet ik, maar het is voor mijn vriend. Het is gewoon iets wat hij zoekt. Bedankt voor je advies.
Die eerdere of die van de foto?? Die van de foto ruikt namelijk wel anders. Een stuk zoeter. Het werkt vooralsnog wel heel goed!!
Top! Laat me weten hoe die bevalt
Die van de foto! Er was vooral blijven hangen dat ie goed werkte en met wit maar het is idd de laatste. Kon even ruiken omdat er 1 zonder dop stond. Vond het een prima luchtje, niet te opvallend. Ben benieuwd, voor dat geld is het mooi meegenomen als ie goed bevalt!
Niiiice! Ik heb die watermeloen ook!! Maar ik kon dat bananenmasker niet vinden:(.
In augustus gingen mijn ouders en ik een weekend naar Cochem en ik moest natuurlijk naar de DM. Dank voor de tips, ik ben heel blij met alles
Voor de geïnteresseerden. Zijn dupes van parfums
ik ben heel benieuwd naar dat witte micellair water! wil je tzt laten weten hoe die bevalt?
Die was voor mijn mama, ik heb het haar even gevraagd en ze is er tevreden over! Zij heeft een redelijk droge huid, en het maakt haar huid niet droog, maar ook weer niet te vet. De makeup gaat er ook makkelijk af.Hopelijk heb je er iets aan