DM Topic

Oh oeps je vroeg om conditioning. Excuus!

Garnier heeft er een met aloë vera in een pompfles. Of deze fijn is weet ik niet

1 like

Is die niet te zwaar? Ik heb kort haar en heb soms het gevoel dat echt het kleinste beetje spul al snel te zwaar en te veel voor mijn haar is.

Meppen?

1 like

Ik gebruik nu idd de normale conditioner, maar ik ben er niet echt tevreden over als leave in. Ik ga de hair food wel proberen!

1 like

I went a little overboard… Ben de laatste tijd nogal into de sheet maskertjes en laten ze die nou lekker cheap bij de DM hebben. Had er eerst 16 in m’n handen, toen lachten m’n vriendinnen me uit, heb er 13 overgehouden :joy: En de handzeep ook zo goedkoop, hoef nu minstens een jaar geen handzeep meer te kopen :sweat_smile:

@Vaiana Ken je 't merk Maui? Staat ook op m’n foto, maar die vind ik erg goed voor m’n krullen. Zij hebben ook een leave in conditioner. Ik houd me alleen niet aan de cg methode, maar krijg hier wel de mooiste (niet pluizige) krullen mee.

3 likes

Ik heb een hele lijst met CG proof producten die je bij de DM en/of Rossman kunt krijgen, als je daar interesse in hebt kan ik hem in een PB sturen.
Ik heb in ieder geval goede dingen gelezen over leave-in conditioner van naturebox, maar zelf geen ervaring mee.

Looove saaie dingen. :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Ga ik ook even naar kijken, dank je wel!

Aah dank je, maar iemand heeft die al gestuurd :blush: Ik ga naar die van Nature Box kijken, thanks!

1 like

Heeft iemand DE tip voor een fijn haarserum? Ik heb laatst 3 rondjes langs de haarspullen en shampoos gelopen maar kwam er niet echt aan uit. Ik had er eerst eentje van Elvive die heel fijn was, maar die is helaas uit de handel :frowning:

Ohhh zou je deze naar mij wille. Pb-en?

@ iedereen : kent iemand nog een leuke stad niet te ver vd grens bij Enschede ofzo? Ik heb geen zin om weer naar Düsseldorf, kleve etc te gaan maar weet niet wat verder leuk is

1 like

Is dat een beetje leuke stad en ook wat te doen in de omgeving? We gaan twee dagen namelijk :slight_smile:

Die bodylotion mer Urea hebben ze ook in 15% ipv 5%. Echt fantastisch spul!

2 likes

Essen of Oberhausen? Allebei nog geen uur rijden vanaf Enschede. Allebei hebben ze een groot overdekt winkelcentrum.

1 like

Ik heb een PB gestuurd!

1 like

Dat lijkt me fantastisch voor wie een hele droge/gevoelige huid heeft! Ik heb eigenlijk een hele normale huid, maar ik houd heel erg van de functionaliteit van urea; het geeft zooo’n langdurig gehydrateerd gevoel! <3

1 like

Het is niet echt een ultieme tip maar deze is in elk geval goed:

Mijn vriend zweet mega erg en stinkt ook snel, bij hem werkt het ook. Hij is alleen wel saai haha

2 likes

Ik ga van het weekend een dagje naar Oberhausen. Weet iemand of daar een DM zit?

CentreO? Want daar zit een grote DM. Echte centrum van Oberhausen weet ik niet.