Ja, ik ben ook wel benieuwd! Ook in hoeverre ze het verhaal van de film aanhouden ja, de prins had eigenlijk maar een minieme rol.
Ik denk wel dat hij een iets grotere rol gaat krijgen. Veel personages hebben in de remakes grotere rollen gekregen.
Ik hoop alleen niet dat ze het geforceerd feministisch gaan maken door een extra gesprek erin te schrijven met een niet bijzondere vrouwelijke personage. Al zou ik wel iets meer van de zussen willen zien.
Wat heeft dit te maken met disney films?
Ik vond Lion King ook echt heel tof, uitzonderlijk on point en prachtige beelden. Het enige wat ik echt niet vond passen was dat ‘nieuwe’ Beyoncé nummer, ook veels te ‘pop achtig, totaal niet passend bij de scène en de gehele filmvibe. Dat stukje dat ze weer teruggaan naar het koninkrijk…
Haha was er gister niet helemaal bij geloof ik
Nee heb je de post nou verwijderd? Hij was mijn favo prinses
Ik heb geen idee wie ik graag in de rol van Prins Eric zou willen zien. Ik probeer het beeld van de tekenfilm een beetje los te laten, daar hebben ze Ariël tenslotte ook niet op gecast. ben wel heel benieuwd!
Zac Efron?! No, no, no…
Ik vind sowieso wel dat de acteur een beetje jongensachtig en een meer zachtere gezicht moet hebben. Niet heel hoekig. Ik hoop echt op een onbekendere acteur of nieuweling.
Ik wist niet dat ik dit wilde, maar nu zie ik het helemaal voor me haha. Al zullen ze Luke Evans niet zo snel doen na Gaston denk ik
Zac Efron doet me altijd een beetje aan Johnny Bravo denken. Te veel spier en zo hoekig en hard allemaal. Ik weet dat je veel vrouwen op kunt vegen als ze hem zien, maar ik vind hem helemaal niet aantrekkelijk en geen prinselijk type
12 november Disney+!!!
Guesss whooooo er dan nét een nieuw huis heeft en een nieuwe tv gaat aanschaffen. WAT EEN TIMING!
Hier het (voorlopige?) aanbod van Disney+. Het valt mij een beetje tegen om eerlijk te zijn. Ofja, ik hoopte dat al die oude Disney Channel series er ook op zouden staan (Zack en Cody, Hannah Montana, Phil From the Future etc) maar is dus niet zo. En die nieuwe series spreken me niet perse aan en de Disney classics heb ik al veel van op DVD maar ga het de eerste maanden wss toch wel nemen en/of proberen hahaha
Een trailer voor Disney+
Beter komt Hannah Montana nog wel haha, ik wil dat allemaal met mijn nichtje gaan kijken
Omygoddd ik weet niet waar ik dit moet posten maar er komt dus een vervolg op Lizzy McGuire!!! Hilary Duff plaatst dit net op haar Insta ben echt beyond happy hahah volgens mij komt het ook op Disney+
Zal vast vanwege marketing zijn, zodat we eerst de nieuwe series gaan kijken. Ik denk dat het langzamerhand wel allemaal erop komt. Zou ook niet slim zijn om alles er in 1 keer opzetten.
Zelf vind ik dat wel fijn, want ik vind series altijd overweldigend om te kijken.
@Sarie Ja zo leuk! Ik ben zo benieuwd
Ik vind het ook leuk dat Ms Marvel en She Hulk op Disney+ komen. En een kerstfilm (alle Netflix kerstfilms heb ik wel gezien).
Tot nu toe ben ik erg enthousiast over het aanbod!
Weten jullie toevallig al of je een account kunt delen en met hoeveel dan?