Be our guest in de lion king?? Nu ben ik extra nieuwsgierig haha
Ben op vakantie dus moet zowel Toy story als Lion king nog zien als ik terug ben in Nederland. Zoveel zin in!
Be our guest in de lion king?? Nu ben ik extra nieuwsgierig haha
Ben op vakantie dus moet zowel Toy story als Lion king nog zien als ik terug ben in Nederland. Zoveel zin in!
Toy Story was zĂł leuk! Zelfs mijn vriend, die zich bijna schaamde om mee te gaan, heeft hardop gelachen. Had echt mân twijfels over Forky, not dissapointed.
Oe nou ik klaag niet en @Krabsalade ook niet denk ik?
Maar ik weet niet of ik hem er helemaal geschikt voor vind.
Gister naar de lion king geweest. Wat ontzettend mooi gemaakt zeg! Bizar wat ze tegenwoordig allemaal kunnen. Vond het nieuwe voorfilmpje met het Disney kasteel minder. Deze geeft me nog iedere keer kippenvel, vooral door het opzwepende van het orkest:
Miste ik bij deze versie een beetje.
Ik was zelfs meer geĂ«motioneerd bij mufasaâs dood bij deze versie dan de originele, terwijl de dieren zo weinig emotie in het gezicht hebben. Wel opvallend. En verder: baby pumbaa
Ik heb van het weekend The Lion King in 4D gekeken. Dat was echt leuk! Heerlijk nostalgie met nieuwe items.
ik miste idd ook wel wat meer emoties en de liedjes waren way too short.
Mee eens! En heb niet eens gehuild bij Mufasa
Ik vond het echt jammer dat Be prepared zo kort was en vond de hyenaâs wel echt minder leuk
De Lion King gezien vandaag. Het wint echt niet van de oude animatie maar wel heel mooi. En love Timon en Pumba
Echt? Ik vond deze intro echt een enorme verbetering
Ik vond het wel super leuk dat je meer van het Disney park zag als het ware, maar vond âm wat minder indrukwekkend, wat meer ingetogen ofzo? Vooral door de muziek gok ik. De nieuwe is wat schattiger, de oude wat dramatischer, zoiets haha
Ik vond het ook een super gekke intro? Alsof hij nog niet helemaal af geanimeerd was ofzo
Ik zoek een liedje van de lion king 3d versie!
het liedje van be my guest dat ze al die wormen enzo gaan eten, waar kan ik die vinden?
omdat het nieuw is wilde ik het niet zo open en bloot neerzetten, maar klopt dat is die verwijzing naar belle en het beest. Is dat hele liedje dan van die film? Weet je hoe het heet?
Ja, het hele nummer is van die film.
oke chill bedankt! wil je misschien je berichtjes ook in een spoiler zetten? Ik hoorde dit zelf ook al van te voren en dat vond ik toch jammer (bedankt boncolor :â))
Spoiler doe je bij het wieltje!
O en ik zoek dus de lionking versie van dit liedje! Staat dat ergens op spotify? zag het niet in de lion king lijst staan
is er niet en zal er waarschijnlijk ook niet komen. Is gewoon een klein grapje in de film
Oké, dankjewel!
Schijnt nu toch weer van niet, las dit en moest aan jullie denken haha (@Briseis @Krabsalade ook)
Nu ben ik echt benieuwd naar wie er wel gecast is. I need to know
Ja, maar prins Eric
Ok, Flynn is 100x hotter, maar toch