Disney films

Met 7 mensen en 4 kunnen tegelijkertijd kijken.
Edit: Het goedkoopste abo is wel 1 stream :neutral_face:

Disney + staat online!!! Je kunt tot 12 november gratis kijken, daarna moet je gaan betalen.

En er staan zoveel films op :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

3 likes

Dus toch exclusief in Nederland? :scream:

Yes! Ik ben zo hyper en in staat om naar huis te gaan van werk om assepoester en ariel te gaan kijken op de bank met een dekentje.

3 likes

Ik hoop zo dat de app ook op m’n smart tv staat, want dan weet ik wat ik ga doen

Jaaa zo’n zin in!

Waarom nu net allemaal drukke dagen voor de boeg. Zondag ga ik een Disneymarathon dag inplannen :star_struck:

Hij stond er niet automatisch op, maar ik kon hem wel al zoeken. Ik ga de rest van de dag Disney bingen :smile:

HOLY SHIT wat een keuze stress?! Ik denk dat ik vanavond met Incredibles 2 of de nieuwe Wreckt it Ralph begin.

Ik kon de app nog niet op mijn tv vinden, dan maar via de PlayStation. Eerst Hercules aan het kijken. :star_struck:

Ik ben zooooooo blij :heart_eyes:

Heb je een LG tv? Want op mijn Samsung staat hij niet en ik heb geen Chromecast dus ik huil

Ik heb ook Samsung en kon hem inderdaad niet vinden. Heb de app inmiddels op telefoon, iPad en PlayStation haha

Ik ben echt zo blij nu! Vanmiddag als ik thuis ben ga ik beginnen met binge watchen. Ik denk dat ik eerst alle Marvel series ga kijken met tussendoor een klassieke animatiefilm :blush:

2 likes

Ik ook!! En vanavond alleen thuis, holadieeee

Ik zie dat Lion King 3 (Hakuna Matata) erop staat, heeft iemand deze ooit gezien? Aanrader?

Hij is leuk, maar niet heel bijzonder. Kijkt lekker weg

Die nieuwe series staan er toch pas vanaf 12 november op? Of staat al het nieuwe er ook op?

Ik wil zooooo graag de nieuwe Lizzie McGuire volgen. Vond dat als kind echt awesome.

Ik heb de oude nog niet gezien, vandaar! En de nieuwe series komen verspreid over dit jaar en volgend jaar uit

Ah! Ja, dat dacht ik dus al. Vanmiddag maar even me aanmelden :smiley: