Disney films

Oh en vrijdag weer naar Disneyland. Topweek! :v:t2:

2 likes

Ik pas in grote tassen… mag ik mee? :joy:

1 like

We hebben ook gewoon een achterbank in de auto hoor :joy:

1 like

pick meeeeeee! ik wil ooook

1 like

Net geregeld: mijn vriend en ik gaan samen met mijn zus en haar vriend naar Disney in november! :heart:

Mijn vriend zegt dat ie voor mij meegaat (ik ben gek op Disney en hij helaas niet zo) maar volgens mij vind ie het stiekem wel leuk.

2 likes

Wat leuk!! Ik ga ook in november, als het kerstperiode is in het park :heart:

1 like

Da’s het allerleukste! Ik was er ook in november, heel chill want nog geen enorme drukte maar wel al kerst sfeer.

1 like

Jaaa leuk, ik ga in december ook. Kon Seqouia Lodge voor een spotprijs boeken, dus dan weer twee nachten die kant op. :grin:

En in september nog de Disney Run, dus ik haal mijn abonnementje er wel dubbel en dwars uit.

1 like

Was je begin of eind november? Wij gaan eind november, dus denk dat het dan in de weekenden al wel drukker is?

Disneyrun :sparkles:

Half november, volgend mij de eerste week dat het kerst was daar. Was wel door de weeks!

Ik was gisteren naar de Lion King en het was zo mooi! All the feels van vroeger haha, ik was al aan het huilen bij de eerste klanken van Circle of Life haha :lion: het zal gevoelsmatig nooit aan de nostalgie van de tekenfilm kunnen tippen maar ik vond het een mooie remake! Alleen jammer dat Be prepared zo ingekort werd, dat was altijd mijn lievelingsliedje :joy: ik had geen marcherende hyenas verwacht maar een beetje meer inleving in z’n rol als slechterik had Scar daar wel mogen hebben :sweat_smile:

1 like

Scene uit de Lion King Oh nee, dat vind ik de meest iconische scene uit de tekenfilm! (Ik doe het af en toe weleens na als mijn kant op de trap naar zolder zit en ik over de overloop loop. Dan kijkt hij ook echt zo op neer als Scar. :blush:
Vriend kende de Lion King dus die begreep de eerste keer totaal niet wat ik aan het doen was!)

2 likes

Haha LOVE DIT, dit wil ik zien :joy:

Vrees dat er geen foto’s van dit tafereel bestaan :innocent:

1 like

Morgen naar The Lion King! :grin:

1 like

Ik ben net terug! I cried.

Als ik een minpunt moet noemen, dan vond ik het jammer dat de dieren niet zo veel emotie in het gezicht hadden. Ik kon bij kleine Simba vooral zijn verdriet horen (ik moest huilen dus zegt ook wel genoeg) maar dat vond ik beeeetje jammer. Was zó benieuwd naar het stuk dat timon in hoelarokje de hyena’s ging afleiden, not dissapointed

1 like

Ik was gisteravond en vond het zo mooi! Moest bij het eerste liedje al huilen haha.

Ja mee eens! Ze hadden wel veel emotie in hun stem inderdaad, maar in het gezicht wat minder. Wel heel mooi vond ik dat de dieren zoooo gedetailleerd en echt waren.
En ik vond dat ‘nieuwe’ lied van Beyoncé echt niks toevoegen, wanneer Nala Simba heeft opgehaald en ze terug rennen.

1 like

Jaaaa ik ook vanavond!

1 like

Wooo! Ik ben net thuis van The Lion King! Ik vond hem leuker dan verwacht en de animatie was echt mooi.

Ik had niet zoveel problemen met de “emoties” van de dieren. Ik vond het wel jammer dat Be Prepared zo kort was. Doe het dan niet. Ook vind ik het raar dat het liedje zo kort is, omdat de acteur zogenaamd niet kan zingen. Het origineel is ook door twee mensen gezongen en hadden ze nu ook kunnen doen. Vond ook dat ze Spirit niet in de film hadden moeten stoppen, maar als liedje voor de credits moeten gebruiken. Sommige dingen hadden (net zoals bij alle andere live action verfilmingen) niet uitgelegd hoeven worden en ook niet erbij toegevoegd om de Bechdel Test te halen. Bechdel Test
staat nl. niet gelijk aan feminisme. Ik vond het super leuk dat ze Be Our Guest erin hadden gestopt! Oh en Beyoncé vond ik ook heel goed. Twijfelde eerst of ze wel goed zou zijn, maar ze was echt goed! De rest ook trouwens!

3 likes