Disney films

Hahahaha ariel is a fish :joy:

1 like

Ik vind trouwens best dat je het jammer mag vinden! Ik heb net een hoop berichten van die hashtag #notmyariel bekeken (@Mhysa) en daar zei iemand ook dat als zij d’r hele leven lang alleen maar niet witte prinsessen had gezien ze er ook aan zou moeten wennen als die prinses opeens wel wit is.
Ik vind het echter een supergoede casting zoals @Mhysa al zei, ze past er echt bij.
Ik las trouwens dat haar zussen en vader ws ook niet wit zijn dan. Ben daar wel heel benieuwd naar. Had daar nog niet eens over nagedacht.

Ik ben gister naar aladdin geweest, ik was best skeptisch want door de casting van Jasmine en het toevoegen van prins Anders wilde ik eigk niet gaan.
Maar ik ben heel blij dat ik toch gegaan ben. Ik vond het echt een heel leuke film, was altijd al 1 van m’n favorieten en ben echt blij dat ik gegaan ben. Ze hebben sommige stukken aangepast om het passender te maken (its chaotic ipv its barbaric, but hey its home) een vrouwelijke rol toegevoegd die ook echt iets toevoegt. Zodat jasmine ook met haar kletst ipv alleen d’r tijger. En Will Smith doet het zo goed als geest en vlgs mij zaten in die film best wat vrouwen in de liedjes die met opzet lelijk waren gemaakt en dat was nu niet zo, iig ik vond iedereen heel mooi. En Jafar was ook heel anders qua uiterlijk. Ik vond hem alleen wel echt te jong overkomen. Zag eruit alsof die even oud was als jasmine (maar blijkt 10 jaar ouder dan zij te zijn)

Ik ben er ook echt niet op tegen, zoals ik veel lees online. Maar als je opgegroeid bent met een blanke Ariël is het gewoon een gek idee dat dat straks anders is. Ze zal het vast geweldig doen, Disney kennende hebben ze haar niet zomaar gekozen.

1 like

Ik ben vandaag (opnieuw :speak_no_evil: ) naar de lion king musical geweest en nu heb ik nog zoooveel meer zin in de film!

2 likes

Weet niet of dit het juiste topic is hiervoor, maar ik dacht aangezien hij o.a. heeft gespeeld in Descants 1 en 2.

Cameron Boyce (20) is overleden, door een aanval die hij kreeg door een medische behandeling. Waarvoor hij in behandeling was. Voor mij was dit best een sock om te lezen.

https://www.nu.nl/achterklap/5961910/disney-acteur-cameron-boyce-op-twintigjarige-leeftijd-overleden.html

Ja zo triest!

Jaaa! :grin: Ook interessant dat ze meer het originele verhaal gaan verfilmen
13 likes

Oehhh heel leuk!

Ik was juist best teleurgesteld door de trailer. Wordt weer zo’n adaption a la Dumbo denk ik. Waar is Mushu, waar is de humor, waar zijn liedjes?

Ik denk persoonlijk dat het een goede manier is om de wereld kennis te laten maken met het originele verhaal. Al wil ik wel graag Mushu terug hebben (en dan wel Eddie Murphy)

Ik las dat Shang er ook niet in zit? Dat vind ik wel jammer, want vond hem altijd heel leuk.

Ben ook wel benieuwd hoe dit gaat uitpakken, lijkt me een serieuze film ten opzichte van de andere remakes. Voor de verandering misschien ook wel een keer goed!

Dit is toch pas een teaser en geen trailer? Zullen vast nog wel meer dingen terug komen!

Ik las keer na keer Halle Berry, dus ik dacht alleen maar: HUH die is toch veel te oud om Ariël te spelen? Na 10 keer lezen en scrollen zag ik dat het blijkbaar ‘Bailey’ was. Goedemorgen.

1 like

Ik had ookal gegoogled op halle berry en snapte er toen ook niks van :stuck_out_tongue:

Haha ik was dus niet de enige :joy: ik kende deze meid ook nog helemaal niet dus dan lees je wat je wil lezen!

1 like

Disney blijft met trailers komen.

2 likes

Heh maar er is toch al een maleficent?

Ik ga vanmiddag voor de derde keer naar Toy Story :sweat_smile:

1 like

Dit is deel twee :grin:

1 like