Cool! En eindelijk weer eens een nieuw verhaal ipv al die remakes en sequels, denk dat Coco () de laatste original was?
Het trekt mij echt nog helemaal niet. Maar mij kennende zit ik toch weer in de bios met de release.
Weer een nieuwe preview, met de stem van Beyoncé!
Nog wel erg vaag, maar ik ben benieuwd!
Wooo nog meer nieuws!
Ga jij volgende week naar Toy Story 4?
- Ja
- Nee
- Ik ga later
0 stemmers
Yes heb kaartjes voor the Lion King gekocht! Can’t wait
… to be kiiiiiiiiiiing!
Just kidding, ik kan ook echt niet wachten.
Net Toy Story 4 gezien en ik vond hem echt heel leuk en grappig. Zeker een aanrader
Huilen op het einde?
Nee dat niet. Het is niet zo als deel 3
Ik heb ook kaartjes voor The Lion King! Wooo!
En voor de geïnteresseerden: Stemmen Van Toen heeft een nieuwe aflevering over Toy Story. Duurt wel een uur en hij is nu in premiere
Ik heb een vraag nav deze post
Hoe vind jij het dat Halle Bailey Ariel gaat spelen in de kleine zeemeermin? poll is anoniem!!
- Goed idee
- Geen goed idee
0 stemmers
Maakte me niets uit, maar ik zou het wel leuk vinden als ze rood haar krikgt. Ik las toevallig een post op Reddit waarin iemand zei dat het tegenwoordig in Hollywood een trend is om mensen van kleur te casten voor personages die oorspronkelijk roodharigen zijn (ik had een lijstje gevonden, maar is nu verwijderd). Het aparte is ook dat deze acteurs wel hun haar willen verven of een pruik willen, maar dat dat dan kennelijk niet mag/gebeurt. Nu heeft er nooit vastgestaan dat de kleine zeemeermin rood haar heeft, maar het is wel iconisch.
Ik denk dat trouwens dat de actrice er bomb uit zou zien met donkerrood haar.
Yes!
Prima idee, stiekem wel jammer als ik eerlijk ben. Het klopt niet voor mijn gevoel. Zou Tiana of Pocahontas dan ook door een witte vrouw gespeeld mogen / kunnen worden?
Daar zit wel wat in inderdaad!