Disney films

Ik wilde net Cruella gaan kijken en de helft van het aanbod is verdwenen van mijn Disney+ account. Zo staat Frozen 1 en 2 er niet meer op, Vaiana en ik was x-files aan het kijken, maar dat is ook ineens verdwenen. Hebben jullie dit wel eens gehad?

Edit: het is gelukt, mijn account staat nu op leeftijd 18 ipv All en nu zie ik alles weer. Vast een grapje geweest van iemand die ons account deelt :sweat: ik ga nu lekker Cruella kijken!

Wat raar! Ik had gisteren dat de app het niet deed, omdat ik “in het buitenland” was

Dat is ook vaag!

Ja, mijn hele verder kijken was ook leeg. Gelukkig hou ik alles bij in TV Time dan weet ik nog waar ik ben.

1 like
3 likes

Ziet er wel leuk uit!

Zag vandaag de teaser trailer van Lightyear, ik denk over het leven van Buzz voor Toy Story? Komt volgend jaar zomer uit.

5 likes

Meh… Pixar whyyy :frowning:

Al zal ik het toch weer 3 keer in de bios gaan kijken

Ik vind de stijl niks, maar het lijkt me toch wel een leuk verhaal.

1 like

Lijkt beetje op Luca qua gezichten, vond ik ook echt een minder leuke stijl.

Laatst Jungle Cruise gekeken en vond ‘m verrassend leuk. Loveeee the rock.

2 likes

Lijkt mij een grappige film! De stijl is wel wat wennen maar heeft ook wel wat, het doet veel moderner aan. Grappig die uggs die dat meisje aan heeft in de wc.

Ik heb Encanto gezien! Echt een supermooie film. De animatie is prachtig. Ik zat de hele tijd naar iedereens haar te kijken. De liedjes zijn echt goed en afwisselend. En het verhaal is zo goed, ik heb echt 2 keer gejankt. Ik denk dat bijna iedereen zich wel in 1 van de rollen kan herkennen. Als je het veilig kunt zien, zou ik het echt doen.

4 likes

Klinkt heel leuk zo! Ik vond de trailer ook al zo tof. Ik hoop dat die snel op Disney Plus komt

Ik las trouwens dat dit voor het eerst is dat een hoofdpersoon bij Disney een bril heeft? Het was me nog nooit opgevallen, maar vind het wel geinig dat ze dat nu eindelijk hebben gedaan. Ze ziet er ook heel leuk uit met bril, dat is heel vaak niet zo. Meestal wordt het ingezet om een nerd/stuudje oid verbeelden.

Ik las op insta dat 'ie kerstavond in de VS op Disney+ beschikbaar komt dus hopelijk is dat een wereldwijde release :heart_eyes:

2 likes

Net weer Frozen 2 voor de 20e keer gekeken. Zou hem zo weer kijken. Gisteren op mijn werk ook naar de soundtrack geluisterd.
Into the unknoooooown

7 likes

image

2 likes

Ik ga woensdag eindelijk naar Encanto!

1 like

Wat is Home Sweet Home Alone een kutfilm. Niet kijken.

2 likes

Hoe was Encanto? Ik twijfel nog wat om naar de bios te gaan.

Heel leuk! Zeker een aanrader. Goede verhaallijn, muziek was ook goed en niet je typische Disneyfilm waar 2 mensen op avontuur gaan.
Ik was ook bang dat het niks zou zijn, want ik vind sinds John Lasseter weg is de films een beetje zwak (behalve Frozen 2), maar deze film bewijst dat het animatieteam zeker nog sterke films kan maken.

Nieuwe film!

2 likes

Ok, je hebt me overtuigd. :grinning_face_with_smiling_eyes:

En oeh, die nieuwe film ziet er ook leuk uit.

2 likes