Haha ik ben heel benieuwd naar deze film. Ziet er nu al grappig uit.
Red Hulk voor kinderen
Ik vind de trailer er leuk uitzien, maar ik zou graag willen dat Pixar weer films voor volwassenen maakt, zoals Ratatouille, Incredibles en Wall-E
Hier had ik het laatst met mijn man over, dat we de volwassen touch missen de laatste tijd.
Als je had gezegd dat dit een film van Dreamworks was had ik het zo geloofd
Of erger… Illumination 🥲
Het idee is opzich wel grappig maar het ‘ding’ waarin ze verandert is zo lomp, random en lelijk?
Noooo!!! Hopelijk komt er ook een wachtrij voor Alice, want die doorverkopers zijn de reden dat het zo kut is om poppen te krijgen
Jungle Cruise gekeken, vermakelijk voor 1 keer. Vooral Emily Blunt was echt heel goed hierin, maar alle rollen waren prima gecast. De film zelf was gewoon een beetje Dora the Explorer, vooral voor kinderen heel tof denk ik.
Ben benieuwd! Ga hem dan vanavond kijken
Je zal je sowieso vermaken!!
Ik vond Jungle Cruise leuk! Love alle flauwe grappen.
Alleen had ik denk ik voor maar 1 bad guy gekozen ipv en de Duitsers en die anderen.
Ik heb dit weekend voor het eerst Coco gezien en ik vond hem heel tof! En ik moest twee keer huilen
Love Coco. Ook zo mooi geanimeerd.
Ik ben net naar Jungle Cruise geweest in de bios. Vond het best een hoog Pirates gehalte hebben. Op zich geen probleem, want dat is mijn lievelings, maar niet heel vernieuwend ofzo.
Wel heel vermakelijk.
Ik ben ook net naar Jungle Cruise in de bios geweest! Leuke film om een keertje te zien. We waren wel allemaal van mening dat hij wat langdradig was, sommige scènes hadden wel wat korter gemogen. Maargoed leuk verhaal en goed gecaste acteurs!
Heb eindelijk tijd gemaakt om Cruella te kijken. Heb er zo van genoten, en wat een geweldige soundtrack
Emma Thompson als de barones is echt de highlight van de film voor mij, wat een actrice is dat toch.
Ik heb ook eindelijk Cruella gekeken! Zelfs mijn vriend vond hem leuk, echt boven onze verwachtingen. De echte showman was wel Wink hoor. Love it.