Ja, die was tof!
Cruella was goed, maar niet bijzonder. Snap de hype eigenlijk niet zo. Het verhaal is gewoon oké?
De actrices en mode maken alles goed
Ik vond het wel echt een toffe film, inderdaad het zag er geweldig uit, acteurs en actrices waren top, muziek was goed gekozen. Enige minpunt vond ik de greenscreen scenes :’) dat deed echt zeer aan mn ogen
Naa die green screens. Sowieso al die live action films hebben lelijke special effects
ER KOMT EEN ZOOTROPOLIS COLLECTIE IN DE DISNEY STORE VRIJDAG
Yay!
Ik kijk nu Cruella en ik vind het boven verwachting goed en leuk. Heel vermakelijke film.
Nou, de site al leeggekocht?
Er zat geen mok tussen
Luca is leuk! Bijzonder? Nee dat niet, maar kijkt lekker weg.
Ben alleen geen fan van Pixars character design tegenwoordig. Zo… rond?
Vind deze stijl ook minder, krijg een beetje Wallace and Gromit vibes.
Ga ‘m misschien straks nog even kijken!
Ik heb gisteren Spies in Disguise gezien op Disney+ en wat een onwijs leuke film! Had van te voren weinig verwachtingen omdat ie nooit zo populair is geworden, maar ik heb echt meerdere keren dubbel gelegen. Will Smith en Tom Holland zijn sowieso +2.
Jaaa ik vond die ook bijzonder leuk!
Luca ook trouwens, ben dol op Pixar films.
Ik vond ‘m ook leuk! Raya vond ik echt heel erg mooi, deze gewoon vrolijk en leuk.
Mijn moeder vond Spies in Disguise geweldig.
‘Mam, we moeten die film gaan kijken’
‘Waar gaat ie over?’
‘Will Smith speelt een duif’
‘’
Eindelijk Raya gezien. Wat een leuke film!!! Fantastisch mooi gemaakt. Echt top. Morgen Luca kijken.
Mweeh waarom blijft iedereen altijd het geknip in Taran en de Toverketel goedpraten?
Nu is er een Animation Addicts podcastaflevering met iemand die de animatie deed en hij zegt dat er niks bijzonders uit de film geknipt is.
Echt, Disney moet kappen met de goede films opnieuw te maken en een nieuwe Taran en de Toverketel maken (wel animatie plz) en een Speurneuzen Disney+ serie
Sowieso, wat een underrated film is dat! Snap de haat op deze film echt niet! Tenzij mensen een rare edit bekijken inderdaad? Wat knippen ze er tegenwoordig uit?
Kan me nog goed herinneren dat die film eindelijk uitkwam op VHS. Eindeloos van genoten
Ik heb Taran en de Toverketel überhaupt nog nooit gezien