Dus eigenlijk is het jouw schuld
Story of my life
Nieuwe trailer van Luca!
Volgens mij is deze gewoon op Disney+ te zien, zonder VIP toegang. Ben heel benieuwd, het verhaal werd door deze trailer wel een stuk duidelijker. Doet me een beetje denken aan Onward.
Lijkt me leuk! Ik houd wel van Disney in tropische sferen
Grappig, hij doet me meteen denken aan La Luna (korte film van Pixar) en het is ook dezelfde regisseur. Heel duidelijk dezelfde stijl (en misschien zelfs crossover personages?)
Ik vond zowel Coco als The Book of Life prachtig haha, al snap ik je mening wel!
Daar moest ik ook gelijk aan denken, ben benieuwd naar de film!!
OMG ik zit even weer wat Disneyboeken te kopen en nu kom ik dit tegen
Ik ben hier zoân 18 jaar te oud voor, maar Dr Facilier is mijn favoriete slechterik. Twijfel, twijfelâŠ
Ik lees zelf af en toe ook middlegrade en dat is ook leuk hoor! Wel weer afhankelijk van het verhaal/boek trouwens.
OMG Cruella is vanaf 28 mei met VIP toegang te zien op Disneyplus.
Weer VIP snap het wel, maar had het de helft goedkoper gedaan⊠Dan had ik het er wel voor over gehad.
Had stiekem gehoopt deze wel in de bios te kunnen zien.
Ja ik snap je hoor. Ongeduld is mijn tweede naam dus ik ben allang blij dat ik niet op bios hoef te wachten
Gelukkig zijn ze binnen een dag al te downloaden
Ik vind dit soort films niet eens VIP-waardig. Raya snap ik nog, maar dit⊠nah
Is er hier een Pooh fan die ik blij kan maken met een enorme Teigetje knuffel (70 cm hoog)? Stuur me even een pb bij interesse!
Ja!!! Heb je hem nog? Dan stuur ik een pb.
Jazeker!
Ik kijk nu voor de eerste keer Wall-E en omg waarom heb ik dat niet eerder gedaan, wat een fantastische film
Ik vind het helemaal leuk dat jij reageert
Ik ben nu Cruella aan het downloaden. Hopelijk lijkt het niet teveel op het boek dat Disney uitgebracht heeft, want dat was erg⊠nietszeggend.
Heb wel zin om vanmiddag te kijken
Wauw, ik vond Raya zĂł mooi en leuk! Ben echt positief verrast.