Klassiek blijft voor mij The Lion King
New: The Frozen.
Net Soul gekeken. Ook leuk gedaan!
Klassiek blijft voor mij The Lion King
New: The Frozen.
Net Soul gekeken. Ook leuk gedaan!
Klassiek: Hunchback of the Notre Dame en Mulan! Ze zijn allebei zo mooi! De nummers kan ik ook wel dromen haha.
Nieuw: Moana en Tangled. Tangled nog het meest door die animatieserie die er later is gekomen. Nog een dikke aanrader als je die nog niet gezien hebt.
Misschien moet ik hem eens opnieuw kijken, want toen ik hem zag vond ik hem niet grappig
Frank en frey, dombo, oliver & co, de reddertjes in kangoeroeland.
En pocahontas een beetje. Vind haar stem echt vervelend.
Wrong lever
Ik vind die film zo grappig.
Love de activiteit in dit topic
Ik ga eens een nachtje slapen over m’n favoriete en minst favoriete films. Zijn er zoveel.
Ik vind Emma Watson als Belle één van de slechtste castingkeuzes ever😂
Mijn favorieten zijn allemaal al genoemd. Klassiek denk ik Little Mermaid of Pocahontas. Oh en ik vind de Reddertjes ook heel leuk. Qua nieuw impopulaire mening, maar ik heb niet zo veel met Frozen mijn nieuwe favorieten zijn Coco en Vaiana/Moana.
I know, het is shocking. Mijn vriend is nu aan het regelen dat mijn nichtje (6) binnenkort komt logeren zodat hij eindelijk iemand heeft om Frozen mee te kijken hahahhaha
Mijn favoriete oude Disney film is de kleine zeemeermin deel 2 en Assepoester deel 2.
Hercules en Atlantis vond ik nooit zo vroeger. Maar denk dat ik gewoon te jong was. Dombo vond ik echt niks aan. De klokkenluider van de Notre Dame was leuk en spannend tegelijkertijd. En vooral Esmeralda vond ik heel tof.
Van de nieuwe films Rapunzel en de prinses en de kikker.
Live action vond ik Cinderella ook erg leuk. En ik vond Emma Watson juist een hele goede en leuke keuze voor belle en het beest! Grappig hoe anders iedereen er naar kijkt.
Klassiek: Aladdin
Nieuw: Coco
Jaaa Cinderella! Echt m’n favo live-action film samen met Christopher Robin.
Die blauwe jurk met vlinders blijft gewoon liefde!
Ja die was echt heel gaaf! En ik vind Lily James ook echt perfect gecast als Assepoester.
Die sneeuwwitje film met Lily Collins, was die van Disney eigenlijk? Want die vond ik niet zo leuk. Wel weer een goede casting van Lily Collins.
Edit: nee niet van Disney. Nou ja vond hem ook niet zo leuk. Zou wel tof zijn als ze sneeuwwitje als live action uitbrengen.
Mijn favo klassieker is Robin Hood en mijn favo “nieuwe” film is Toy Story 2.
En niet écht heel Disney, maar dankzij de aankoop van Star Wars en Marvel is nu wel alles wat ik altijd al leuk vond bij elkaar gebracht. Een dagje Disneyland is voor mij echt een explosie aan al mijn favoriete dingen haha.
Gisteren Frankenweenie gekeken. Die had ik nog nooit gezien, maar wat een onwijs leuke film om zo even casual te kijken!
Klassiek: Hercules en Mulan (Pocahontas, Alice in Wonderland en Tarzan in de top 5)
Nieuw: Tangled & Zootropolis
Same. Kan niet wachten tot het weer opengaat (en Corona verleden tijd is natuurlijk)
Klassiek: Belle en het Beest. Die soundtrack <3
Ik heb trauma’s aan frankenweenie haha, mijn hondje was net overleden en hele film moeten huilen. Verder wel echt een mooie film haha
Favorieten
Oud: The Little Mermaid, Lilo & Stitch, Tarzan… (moeilijk!)
Tegenvallers
Oud: The Hunchback of Notre Dame
Nieuw: Frozen (de eerste, tweede vind ik een stuk mooier!) en sowieso Brave
Oké komt ‘ie
Oud: ik denk Belle en het Beest
Nieuw: Toy Story (met name 1 & 2)