Disney films

Belle en het beest en toy story 1 schelen maar 4 jaar met elkaar :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Haha oh dat is waar ook ja! Zo ‘nieuw’ is toy story 1 eigenlijk helemaal niet idd. Hmm als ik dan een meer recente zou moeten kiezen, ga ik voor Coco!

3 likes

Oud: de reddertjes, leeuwenkoning

Nieuw: Coco & Zootropolis

4 likes

Mijn favoriete klassieker is Belle en het beest. Wat een fantastische film is dat en ik kan ook alles meezingen.

Nieuw: Coco
Vond ik echt vele malen leuker dan nieuwe films zoals Vaiana en Frozen.

2 likes

De Reddertjes <3 Medusa is een van m’n favorite (en underrated) disney villains. Heb ook een documentaire over deze film gezien en hoe ze extreem op expressie en realistische dynamiek hebben gelet bij haar personage, een soort passie project. Die vrouw spat gewoon van t scherm.

2 likes

Staat die docu online?
:slight_smile:

Dit topic pas ontdekt! Ben zelf geen extreme fan van de films maar vanuit mijn werk wel extra geïnteresseerd dus heel leuk om jullie meningen te lezen.

Mijn kinderen (peuters) heb ik laatst even voor Frozen gezet en hoewel ze natuurlijk nog niks snappen waren ze toch meteen gebiologeerd. Mijn zoon is sindsdien echt helemaal verliefd op ‘Essa’, sleept elke dag een sticker van haar mee en zit compleet in trance als hij Laat het los hoort :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Mijn favoriete oude Disney film:
Arielle / Cinderella

Nieuwe film:
Coco. Wauw, zo mooi en ik moet standaard huilen aan het einde

2 likes

De trailer!

Hij komt 5 maart uit op Disney+ (en in bioscopen). Jammer dat je er weer extra voor moet betalen, maar gelukkig heb ik geduld.

3 likes

Oeee Raya ziet er zo badass uit!

1 like

Oehhh ik weet wat ik dit weekend ga kijken! Echt heel lang geleden heb ik deze gezien, maar de hype eromheen vind ik al geweldig!

3 likes

Aah dankje die ga ik zo kijken! Had die op videoband en zo vaak gekeken vroeger. Ben benieuwd wat ik er nu van vind haha.

1 like

Hahaha bedankt voor de tip! Ik ga wel goed op die heerlijke slechte graphics en animaties in deze film. :rofl:

1 like

Wooow! Zo niet Disney eerder DC/WB, maar dit is wel hoe ik de Disney live action films had willen zien. Niet 1 voor 1 nagemaakt en gewoon een soort What Ifs

9 likes

Ja, love it! Ben zo benieuwd naar deze film. En vind Emma Stone ook echt leuk!

2 likes

Hmmm…ik ‘erger’ me aan het slechte Engelse accent.

2 likes

Neeee zeg dat nou niet. Nu ga ik er op letten :fearful:

Oeeeeh ziet er wel goed uit, ben niet zo’n fan van de live action films maar ben hier wel benieuwd naar!

1 like

Same, ik twijfelde de hele tijd is ze een bekakte Amerikaanse vrouw of is dit een matig Engels accent. Vooral naast Emma Thompson en Mark Strong die echt perfecte Engelse accenten hebben.

Ik was eigenlijk niet zo geïnteresseerd in een Cruella prequel. Ik vind dat karakters vaak minder interessant worden wanneer je heel hun jeugd en jonge jaren moet meemaken. Laat bad guys gewoon bad guys zijn.

Ik krijg er een instant Harley Quinn gevoel van. Het heeft precies dezelfde vibe.
Weet niet zo goed of ik dat positief of negatief vind…