Disney films

Disney heeft nu een soort ASMR serie. Het heet Zenimations. Vind het zelf niet echt iets voor mij, maar misschien vinden jullie het rustgevend

Er komt een verfilming van Taran en de Toverketel! :scream:

4 likes

Hmmmm ik weet niet, maar mij kennende word ik sowieso fan

7 likes

Ik wacht gvd nog steeds op Mulan. Laat die eerst maar eens komen :triumph: gooi gewoon gelijk op Disney+ ipv steeds uitstellen.

2 likes

Neeeeee niet op Disney+! Ik wacht nog wel tot augustus. Al ben ik idd wel benieuwd. Luister nu ook constant dat lied van Christina Aguilera

Ben benieuwd! Wel leuk dat het een nieuw land is

6 likes

https://www.ad.nl/show/mulan-niet-in-de-bioscoop-maar-direct-op-disney~af8fc369/

30 dollar?!?!

Hahaha, yup.

Moest ook even slikken, maar ik weet dat ik het toch wel ga doen als hij blijkbaar niet in de bios komt :joy:

1 like

Jaaa heb het er wel voor over, maar ik vind het toch jammer.
Ik heb hier nog het kaartje van de speciale Pathé Night liggen. Zo balen dat ik het niet in de bios kan zien. Hopelijk komt er ooit een speciale avond waar je hem nog in het groot kan zien.

:face_with_raised_eyebrow: Dertig dollar vind ik wel erg overdreven hoor. Ik wil hem wel heel graag zien, maar kom op man.

Ik vind het zo veel geld. Dan heb ik en Disney+ en Pathé Unlimited Gold en betaal ik dus al elke maand zo’n €35 hieraan en dan zou ik daarbovenop nog $30 dollar moeten betalen. En dan heb je de film gehuurd voor 48uur.
Ik denk dat Mulan zo 1 van de meest illegaal gedownloade films gaat worden.

1 like

Misschien is het in Nederland goedkoper. In Amerika zijn VODs ook altijd 20 dollar terwijl je hier bij Pathé Thuis vaak minder betaalt.
Hoop ik anders ga ik een filmavond houden, zodat ik de kosten kan splitten

Ben heel benieuwd wat het in NL gaat kosten en of het éénmalig extra kost of elke keer als je wilt kijken…

1 like

Ik ga zo Cars 3 kijken. Whyyyy :sob:

Ik heb al 2x in het Cars hotel geslapen in Disney maar de films nog nooit gezien. Het trekt me echt totaal niet… maar wel de moeite dus?

Deel 1 is gewoon Pixar zoals je gewend bent en deel 2 is heel duidelijk op jonge kindjes gericht. Deel 3 ga ik nog kijken, maar schijnt beter dan deel 2 te zijn.

De nieuwe docu over Howard Ashman is echt een aanrader als je meer over hem en over het begin van de Renaissance wilt leren. En Waking Sleeping Beauty staat ook weer op Disney+, ook een aanrader!

1 like

Oh no :pensive:
Anyways, iemand die hem deze week al gaat zien?

Nah, ik wacht tot die gratis is. Had best wat willen betalen zoals ik bij de bios ook zou doen, maar niet 20€/30€…

1 like