Euh ik heb hem laten downloaden
Oh, ok. Dan heb ik in ieder geval niks gemist.
Brother Bear heb ik gisteren gekeken. De animatie was zo mooi! Thanks voor de tip @Foucher !
Ik heb deze week The Emperor’s New Groove, Zootopia en Moana gekeken. Die laatste 2 had ik nog niet gezien. Ik had niet verwacht dat Zootopia zo leuk zou zijn, en Moana was vooral janken geblazen.
Zootopia is zo goed! Zoveel details zitten er in
Ja he! Vanaf dat stukje trein ergens in het begin dacht ik al: wow ok, this is going to be good. En zulke leuke personages.
Ik had deze nog niet gezien en vanavond voor het eerst gekeken, zo mooi
Soul komt pas in november in de bios
Ik kijk Finding Dory en het gaat over vissen in quarantaine
Ik lees net dat er een live-action versie van Hercules komt. Waarom Disney, waarom?!
Money, money, money
Daar hebben ze inderdaad nog lang niet genoeg van Ben gewoon zooooo bang dat ze het verzieken, Hercules is echt mijn fave…
Oh Hercules is ook mijn lievelings! Dus ik wacht zeker eerst de kritieken af voor ik eventueel ga kijken. Maar ik denk dat het nooit de feel van de originele zal evenaren (zie Aladdin).
De 9 muzen in live action… Geweldig!
Ik had me echt verheugd op de live action Mulan film die normaal dit voorjaar uitkwam, maar hij is uitgesteld door Corona. Vraag me af of ze hem dit jaar nog gaan lanceren of dat te vroeg is gezien China al zo vaak negatief in de media is geweest lately.
Als het goed is komt ie in Juli. Tenzij dat al veranderd is
Oehhhhhh dat had ik nog nergens gelezen! ZIN IN
Ik heb laatst voor het eerst de klokkenluider van de notre dame gekeken en die vond ik echt heel leuk!
Die is mooi inderdaad. Dat vind ik ook één van de duisterste films die Disney heeft gemaakt (vervolging zigeuners, brandstapel).
24 juli!!