Ik baal zo dat Mulan uitgesteld is. Ik ga vanavond maar de animatiefilm kijken, die is gelukkig al heel goed.
Ben nu ook tijdens koken lekker naar I’ll Make a Man out of You aan het luisteren. Luf it.
Ik baal zo dat Mulan uitgesteld is. Ik ga vanavond maar de animatiefilm kijken, die is gelukkig al heel goed.
Ben nu ook tijdens koken lekker naar I’ll Make a Man out of You aan het luisteren. Luf it.
Oeh ik wil die zo ook aanzetten!
Ben nu cinderella aan het kijken (de speelfilm).
Ik had die nog niet gezien en vind hem echt leuk.
(niet zo leuk als de animatiefilm, dat was mijn kinderfavoriet)
Die heb ik nog nooit gezien (behalve wat stukjes op Disney Channel)! Ben nu alle klassiekers die ik nog nooit gezien heb aan het kijken!
Ben benieuwd! De trailer zag er wel leuk uit.
Mulan komt in juli in de bios en Jungle Cruise pas volgend jaar. Wel jammer, want ik heb mijn jaarlijkse dosis The Rock nodig
Oliver & co was altijd m’n favoriet vroeger
Zoooo jammer, ik had me verheugd op Artemis Fowl in de bios
Wanneer komt Onward nou op Disney Plus?
Jaa ik ook. Ben fan van de boeken en was zoo excited toen ik erachter kwam dat het verfilmd werd! Ik verheugde me er echt op om deze film in de bios te zien.
Geen idee
Wil hem echt weer zien!
Ik heb gisteren de live action Lion King gezien jaren nadat ik de tekenfilm had gezien. En vond alles mooi en leuk. Maar ik vond Simba een verwend nest!
Ik ben gezwicht en heb een abo afgesloten. Net Hercules gekeken (want nostalgie en hij blijft zo ontzettend leuk) en nu Coco
Coco is zoo leuk!
Ik heb echt een fantastisch YouTube kanaal gevonden. Ze maakt lange video essays over Disney films. Ze legt echt alles heel goed uit en pakt ook de historie en politieke en sociologische achtergronden mee. Echt perfect om een keer te kijken wanneer je je verveelt en meer over Disney wil leren!
Dit is een video essay over notre dame
Jaaa love haar!
Ja Lindsay Ellis! Zij maakt video’s over heel veel soorten films (niet alleen Disney) en altijd met diepgang en goede analyses.
Jenny Nicholson is ook leuk! Vooral haar filmpjes over de parken.
Ja, love Jenny Nicholson echt nog een tikje meer dan Lindsay. Jenny is zo lekker droog.
Nice! Dit kanaal kende ik nog niet. Het is echt heerlijk tijdverdrijf.
Laatst heb ik dus Oliver & Co. gezien. Heel leuk! Chicken Little en Bolt had ik ook gekeken. Chicken Little was ok en Bolt was wel leuk.
Vanavond voor de zesde keer Frozen 2 kijken en volgende week Onward
Komt Onward volgende week op Disney+ of ga je het apart kopen?