Disney films

Dank je!
Ik moet toch wat hahaha :sweat_smile:

Hier start Disney+ pas de 24e, ik had gehoopt dat ze dat zouden vervroegen, maar helaas. Maar ga het sws een maand nemen, en dan komt deze lijst heel goed van pas, superleuk dat je hem gedeeld hebt! Een lijst die begint met Hercules kan al niet stuk natuurlijk :hearts:

1 like

https://www.slashfilm.com/onward-digital-release-early/

Onward komt in april al op Disney+ in de VS

1 like

Ja, leuk! Dat was mijn laatste film in de bioscoop voor de lockdown :’)

1 like

Hoop echt ook snel hier! Ik ga nu je documentje effe doorspitten. Zo vind ik Wreck it Ralph onverwachts ook leuk!

1 like

Oooh net echt een van mijn all time favorieten gekeken. The Princess and the frog! Echt van die liedjes wordt je zo vrolijk! Stil zitten is bijna niet te doen. Fantastisch getekend ook. En het is echt een geweldig verhaal.

En waar ik nu achter kwam, bij de vijfde keer kijken ofzo? Is dat prins Naveen na Flynn Ryder echt de knapste prins is :heart_eyes:

Deze week Enchanted nog een keer kijken. En Rapunzel!

(Geen Disney, maar zijn hier ook fans van Anastasia? Ik vind dat ook echt een geweldige film. De sfeer is, net als bij the Princess and the frog, wat grimmig. Ook is die film super vet getekend. Als je die nog nooit hebt gezien, zeker kijken!)

2 likes

Ik heb Onward al gezien (vriend had m gedownload), was een leuke film!

1 like

Neee dat je Brave slecht vindt :sob: Ik vind dat echt zo’n ontzettend stoer mens. En dat haar is echt gruwelijk vet getekend! Oké oké het verhaal is niet geweldig misschien maar ze is wel echt super grappig en ik vind het heerlijk dat er Ierse/Schotse folkmuziek in zit. geweldig juist die film :blush:

En ja ik vond Coco ook heel leuk! En Zootropolis was ik al weer vergeten, maar die is idd zeker het (het)kijken waard. Ik vind Inside Out ook echt een dikke aanrader. Een heel erg tof bedacht en uitgewerkt concept. Hercules heb ik nog nooit gezien, maar die ga ik zeker nog eens kijken. De klokkenluider van de Notre Dame vind ik trouwens ook echt heel leuk.

Kan nog wel even doorgaan maar echt kijk zeker ook Assepoester 2! En mijn favoriete Disney film allertijden is de kleine zeemeermin 2 terug in de zee. Honderd keer beter dan de kleine zeemeermin, geweldige liedjes en een hele toffe prinses!

2 likes

Sorry, maar Brave is gewoon #$%. Ik vind het nog slechter dan The Good Dinosaur :sweat_smile:
Hahaha maar vind het wel leuk als anderen een andere mening hebben :sweat_smile:

1 like

Haha ja dat mag natuurlijk. Mag ik vragen waarom je hem zo slecht vindt? Het verhaal of de liedjes? Of de algehele feeling? Ben wel benieuwd eigenlijk. The good dinosaurus ken ik dan weer niet. Hm. Heb nog genoeg te doen de komende tijd, haha.

Ik denk dat het meer de feeling van de film is wat me dwarszit. De film is prachtig. Vooral de natuur! Maar het verhaal vind ik middelmatig en ook een beetje saai. Had echt iets anders verwacht door de reclames. Meer girlpower, omdat het zo werd geadverteerd.
De film lijkt ook niet op een Pixar film. Eerder Dreamworks of zo
Misschien moet ik hem binnenkort maar weer eens kijken hahaha!

1 like

Anastasia is echt één van m’n lievelings :smiling_face_with_three_hearts:
(staat wel gewoon op Disney+ dus toch een beetje Disney tegenwoordig)

1 like

Loooooove Brave. Vind die scene zo leuk met dat ze voor haar eigen hand boog gaat schieten. Dat is wel badass :grin:

1 like

Jaa love Anastasia! Die muziek is ook zo mooi!

2 likes

@Vaiana oh ja ik kan me wel indenken dat de film in dat opzicht misschien wat tegen viel. Zo vond ik A star is born echt een draak van een film, had hem echt veel beter verwacht. Brave was toch ook een combi van Pixar en Disney Classic?

Ah wat leuk dat jullie @Duchess en @Elafonisi Anastasia ook zo leuk vinden! En dat die film op Disney+ staat, grappig. Ik heb hem zelf op dvd, lekker old skool.

En @Hedwig jaa die scene is echt badass idd! Vind het eigenlijk ook wel leuk dat ze niet goed met haar moeder overweg kan. En die broertjes zijn echt adorable. (die prinsen zijn echt vreselijk. Dat vind ik dan ook weer leuk gedaan. Geen knappe prins maar van die snotneusjes)

1 like

Ik word hier zo hebberig van :heart_eyes: :heart_eyes:

1 like

Ik heb gisteren voor het eerst Taran en de Toverketel gezien. Hij was niet zo slecht als men beweert, maar ook niet zo goed als de die-hard fans beweren.
Ik denk dat Disney deze film wel eens opnieuw zou kunnen maken en dat het dan een succes wordt. Zeker als ze een paar schrijvers van Marvel Studios nemen. Die weten wel hoe ze van iets middelmatigs iets goeds kunnen maken.

Stitch en Marie :heart:

1 like

Gisteren The Great Mouse Detective gezien. Ik vond deze film heel leuk en zou hem zeker nog een keer kijken.

De scene in de Big Ben is zo mooi. Zeker als je ziet dat de film in 1986 uitkwam.

Vanavond kijk ik Oliver & Co. Ben benieuwd

1 like

Zie dit nu pas, omdat ik het topic al een tijdje niet geopend heb, maar heel leuk dat je voor anderen een lijst hebt samengesteld! Zie veel favorieten haha, een andere echte underrated film vind ik Brother Bear.

2 likes