Disney films

Ga sowieso de muziek opzoeken, maar had zo de hoop dat ergens de hele show te vinden zou zijn hahaha :frowning:

Net de eerste aflevering van Imagineers gekeken op Disney+. Echt een aanrader voor fans van de Disney parken! Een aantal dingen wist ik nog niet, en ook leuk om te zien hoe het er vroeger allemaal uitzag

2 likes

Heb ik ook gekeken gister! Meteen ook paar andere docuā€™s in mn lijst gezet.

1 like

Ja ik heb me hier ook goed mee vermaakt gisteravond! Goede voorbereiding voor onze Disneylandtrip over een paar weken :hugs:

1 like

Ik baal echt dat Lizzie McGuire niet op Disney+ staat! Op buzzfeed lees ik steeds van wel, maar dat lijkt dan alleen in Amerika te zijn? Kan alleen de movie vinden.

Heb gisteren High School Musical de serie gekeken en dat vond ik wel erg vermakelijk

1 like

Ik vond Lady and The Tramp echt helemaal niks.

Oh ik vond hm juist erg leuk en meevallen! Vond Lady wel lelijkā€¦
Vond Aladdin ook echtttt leuk

Ja jafar was idd knap en jong was zo raar, error in mā€™n hoofd.
Maar ik vond de film ook geweldig!! Echt genoten

1 like

Ik kwam er tijdens de film ook achter dat Jafar een Nederlander was, omdat ik hem herkende. Ik vind Aladdin zo leuk, ben zo benieuwd wanneer hij op Disney+ komt.

Lady and a tramp moet ik nog kijken, maar heb de originele echt maar 1x gezien geloof ik, dus niet zoveel verwachtingen van.

1 like

Ik vond Aladdin ook echt leuk!

1 like

Echt? Nederlandse acteurs hebben vaak dat zachte Engels. Vond ik bij hem ook wel opvallen.

Staat er al op.
Edit: nee laat maar, hij staat op PathƩ thuis :sweat_smile:

Weet iemand wanneer nieuwe afleveringen van series geplaatst worden? Elke vrijdag?

Enā€¦ Ik ga pas de 26e naar Frozen 2 :sob::sob::sob:

Er is gister in ieder geval een nieuwe aflevering van imagineers uitgekomen! Weet alleen niet precies wat/of er een logica achter is

Ja, dat vond ik dus ook zo raar :sweat_smile:

De kaartjes voor Frozen 2 zijn gereserveerd

afbeelding

7 likes

Heb gisteren Lady & the Tramp gekeken. Vond 'm wel okƩ, maar niet echt mooi geanimeerd, die pratende honden.

1 like

Frozen 2 gezien enā€¦

Ik vond hem wel goed, maar ik moet hem echt nog een keer kijken als ik de liedjes beter ken. Ik vond het einde en de twist wel hetzelfde als Wreck It Ralph 2.
Ik ben bang dat Disney ipv de plottwist slechterik voor de geen slechterik/jij bent je eigen slechterik gaat nu de viezerik weg is.

Ik weet niet of je het nog wil zien, maar The Little Mermaid Live staat nu op Disney+

2 likes

Vanavond naar Frozen!

@Vaiana ik kan die niet vinden?