Disney films

Hmm heb al zowel de app opnieuw opgestart als verbinding met de tv verbroken en opnieuw verbonden maar hij blijft dit zeggen helaas

Mooie selectie films voor een gratis periode! Komende tijd geen Netflix maar Disney haha. Ik krijg ook best vaak een foutmelding. Paar keer verversen wil wel eens helpen maar ik denk dat ze hier nog mee bezig zijn. Het is natuurlijk ook erg druk aangezien heel veel nu willen kijken denk ik :yum:

Volgens nij omdat die films nooit hier met ondertiteling zijn uitgebracht. Ik kijk nu bijv. de Big Hero 6 serie en die heeft ook nog geen ondertiteling

Ik zat helemaal klaar voor een Ducktales ochtend maar helaas krijg ik ook steeds een foutmelding :frown:.

Oh dat zou goed kunnen!

Ik ben zo dom, zou echt zweren dat ik Hannah Montana met NL subs heb gekeken. Maar das natuurlijk nagesynchroniseerd :weary: net als Big Hero 6, want die komt nu gewoon op Disney XD.

Jaa dat dacht ik ook! Disney Chabnel was toch eerst 24 uur? Hopelijk zijn er nu mensen druk aan het vertalen

Ik weet niet zo goed in welke taal ik de films moet kijken. ik kijk nu de kleine zeemeermin 2 in het Nederlands, omdat ik dat van vroeger gewend ben. En dan de liedjes kan meezingen. Maar eigenlijk is het ook wel lelijk in het Nederlands.

1 like

Ik doe meestal de taal die ik gewend ben. Lilo & Stitch bijvoorbeeld klinkt voor mij het beste (en meest nostalgisch) in het Nederlands, maar bijvoorbeeld Aladdin of Mulan heb ik op latere leeftijd pas gezien en die films vind ik dus fijner in het Engels.

(Al gaat dit voor mij niet altijd op, heb The Little Mermaid ook in het Engels gekeken en die heb ik vroeger ook heeeeel veel gezien in het Nederlands)

:woman_shrugging:

Ik vond Incredibles 2 tegenvallen :expressionless: zometeen de nieuwe Wreck it Ralph, beter valt die ook niet tegen.

Ik vind de tweede Wreck It Ralph zelfs leuker dan de eerste!

1 like

Die prinsessen scene is zooooo leuk! En zo on point haha!

2 likes

Is er iemand die al heeft ontdekt hoe je films kan verwijderen op Disney Plus? Heb wat films aangeklikt maar geen zin om af te kijken en kom er maar niet achter hoe ik ze kan verwijderen bij “verder kijken”.

Doorspoelen tot eind? Weet het anders ook niet

Lekker vaag weer. Ben wel benieuwd!
2 likes

Ik zit nu in de bios te wachten tot Maleficent 2 begint. Ben benieuwd, want ik vond deel een niet heel leuk

5 likes

Ok, de film was wel ok, maar niet super goed. Ik vond hem beter dan deel 1. Vooral het laatste gedeelte was goed!
En de kostuums waren zo mooi

Is Ursula voor de film al gecast?

Ik zit nu alles van The Little Mermaid Live terug te kijken :slight_smile:

Waar heb je dit terug gekeken?? Via youtube of iets anders?
Heb/had de hoop dat het misschien op disney+ zou komen maar nog niets over gelezen :frowning:

Youtube! Wel alleen de muziek helaas :frowning: