Disney films

Het heet: De Wonderlijke Wereld van Disney Presenteert De Kleine Zeemeermin :sweat_smile:

1 like

Jezus hahah, vandaar :joy: thanks!

Ah dat is echt super! Tof dat je aan me dacht, thanks!

Ik vond Frozen 2 echt zo verrassend leuk! :heart_eyes: Een van de leukste stukjes vond ik Olaf het verhaal uit de eerste film in 1 minuut probeerde uit te leggen :two_hearts: Verder echt dol op Into the Unkown, de nieuwe titelsong.

6 likes

Ik heb net de disney+ app gedowbnload maar kan niet via mijn smart tv streamen pff… heb gewoon een tv van philips

Iemand een idee hoe het wel.kan zonder een of ander apparaat te hoeven kopen?

Ik heb ook zo hard gelachen bij dat stukje!

2 likes

Morgen nieuwe trailer!

9 likes

Ik ben zoooo benieuwd! Mulan is mijn favo film uit de jaren 90 en ik ben zo blij dat ze deze richting op zijn gegaan ipv voor meer comedy.
6 likes

Ik vond Jack en Sally altijd al leuke personages, ondanks dat ik nog nooit de film had gezien. Net dus gekeken samen met mijn vriend en moeder en ik vond hem wel grappig. Mijn vriend/moeder keken echt zo: :face_with_raised_eyebrow:.

Die film moet je ook echt liggen. Binnenkort maar weer eens kijken :grin:

Voor de liefhebbers… je kan een Frozen gethematiseerde open haard streamen op Disney + :joy:

3 likes

Titel?

Kasteel Arendelles Yuleblok!

2 likes

Dankje!

Alladin staat op Dinsey+ :genie:

2 likes

Ooooh fijn! Ik heb hem al een keer gezien na de bios, maar nog een keer kan geen kwaad (ik keek de originele versie vroeger ook elke week :grimacing:)

Net bijna om dit filmpje gehuild. Behalve Winnie de Poeh (die ik niet gezien heb) vind ik alle films van deze periode zo goed! Ga vanavond maar weer Tangled kijken en crushen op Flynn

1 like

Ik heb heel hard gehuild bij pooh :x vond hem heel goed!

Frozen 2 muziek is zo leuk :heart:
3 likes

Ik ben dus echt verslaafd aan Into the Unkown, maar dan wel de Panic at the disco versie. :scream:

2 likes