Disney films

Mwah. Gewoon voor een keer.

Oh ik kijk via de Apple tv bedenk ik me nu.

Chromecast werkt ook prima. Net geprobeerd. Alleen jammer dat ie niet gelijk een volgende aflevering start haha.

1 like

Jammer dat de Disney+ app niet op de Apple tv 3 beschikbaar is.

Oooh ik meld me ziek de komende tijd.

Vriendin van me krijgt m ook niet, maar ik heb geen code nodig gehad?

Het is maar een testfase. Zal vast nog wel komen.

Zo leuk dit!
Ik krijg ook geen bevestigingsmail maar ik kan gewoon kijken. Beauty and the beast :heart_eyes:

Ik hoop het anders moet ik een nieuwe kopen. Niet zoveel zin in.

We hebben zojuist via AirPlay Ant-Man and the Wasp gekeken met heel veel foutmeldingen :expressionless: .

Incredibles 2 staat aan! En heb Stitch als profiel foto. Ben 27 jaar oud mensen, maar voel me 7 vandaag.

2 likes

Ik heb vandaag Into the Woods, Big Hero Six, The Little Mermaid en Sleeping Beauty gekeken :sweat_smile::joy:

4 likes

Ik ben ZO blij hiermee. Vanavond toevallig ook eerste vrije avond sinds een tijdje, dus het perfecte moment om heel Disney+ door te spitten :heart:. Heb al the suite life gekeken, een stuk van wreck it Ralph, een paar Pixar shorts en kijk nu nightmare before christmas. Ik heb echt keuzestress door het aanbod dus heb moeite mā€™n aandacht bij 1 ding te houden hahaha

1 like

Ik ben gewoon overweldigd door het aanbod, ik wil alles kijken en kan moeilijk kiezen haha!

In ieder geval Hercules weer eens gezien, moest even een onderbreking doen voor The Handmaidā€™s Tale en nu ik daar klaar mee ben kan ik die leegte volop met Disney content vullen. :heart:

1 like

Echt precies dit! Mijn man rolt met zā€™n ogen, omdat ik het tegen iedereen vertel (en schermopnames maakte en dit in verschillende appgroeps heb gedeeld) :joy:.

Ik heb vanmiddag Maleficent gekeken. Wil ook heel graag de Hercules kijken en de Klokkenluider van Notre Dame, want die had ik niet dus maar een enkele keer gezien. En verder alles gewoon voor de 100e keer :smiley:

1 like

Hebben jullie ook dat de ondertiteling midden op het scherm staat? Echt super irritant en krijg het niet verplaatst naar beneden

Als je subs aanklikt kun je nog stapje verder om ā€˜m te stijlen zoals je wilt

Ik heb alweer afleveringen gekeken van Darkwing Duck en Rescue Rangers.

2 likes

Bij een aantal films doet de ondertiteling het niet (als ik aanklik gebeurt er niks) en soms is er uberhaupt geen nl ondertiteling beschikbaar.

Verder kan ik best veel series/films alleen op mā€™n iPad kijken, want wanneer ik hem probeer te casten krijg ik een foutmelding. Meer mensen die hier last van hebben?

Wat dat betreft wel goed dat wij een soort van het proefkonijn zijn, hopelijk zijn dit soort dingen in de definitieve versie dan opgelost

Bij een foutmelding start ik het gewoon opnieuw en dan doet ie het wel.

@NothingAboutSam Hier geen last van!

Had ik idd gezien, maar hoogte kan niet aangepast worden helaas. Alleen last van in Firefox, maar niet in Chrome. Dus dat wordt in Chrome kijken

1 like