Disney films

Ja klopt hoor, ik heb die laatst ook gezien en is gewoon de oude originele. Doornroosje en Assepoester ook

1 like

Ja, ik had laast de originele Alice in Wonderland gekeken

giphy (4)

Srry poppies kon het niet laten bij zo’n logische vraag

5 likes

Hahaha ahw :laughing:

2 likes

Geeft niet hoor, Alice is toch mijn favo haha

1 like

Je weet dat ik alles letterlijk neem he, door jou heb ik serieus het account geopend al die films gezocht met de data van verschijning (zodat ik mooi sneeuwwitje als voorbeeld kon geven) en gecheckt of het wel klopt welke Alice ik had gekeken en nu moet ik morgen weer Alice kijken omdat ik blijkbaar het jaartal verkeerd had onthouden.

5 likes

Weet nog niet wat ik er van moet vinden, maar de muziek is iig leuk :innocent:

1 like

Hmmm bijzondere trailer haha

Vind dit (nog) niks, voelt ook niet als een Disneyfilm.

Nee hè? Dat vond ik ook. Hoop maar dat het gewoon een slechte trailer is en de film wel leuk wordt.

Wat is dit joh :face_with_raised_eyebrow:

Haha ik ben heel benieuwd naar deze film. Ziet er nu al grappig uit.

Red Hulk voor kinderen

Ik vind de trailer er leuk uitzien, maar ik zou graag willen dat Pixar weer films voor volwassenen maakt, zoals Ratatouille, Incredibles en Wall-E

1 like

Hier had ik het laatst met mijn man over, dat we de volwassen touch missen de laatste tijd.

1 like

Als je had gezegd dat dit een film van Dreamworks was had ik het zo geloofd

3 likes

Of erger… Illumination 🥲

Het idee is opzich wel grappig maar het ‘ding’ waarin ze verandert is zo lomp, random en lelijk?

Omg een Alice in Wonderland pop met tekeningen van Mary Blair

2 likes

Bedoel je niet ILLUMINATIOOOOAOAOAAAON

1 like

Noooo!!! Hopelijk komt er ook een wachtrij voor Alice, want die doorverkopers zijn de reden dat het zo kut is om poppen te krijgen