Ja klopt hoor, ik heb die laatst ook gezien en is gewoon de oude originele. Doornroosje en Assepoester ook
Ja, ik had laast de originele Alice in Wonderland gekeken
Srry poppies kon het niet laten bij zo’n logische vraag
Hahaha ahw
Geeft niet hoor, Alice is toch mijn favo haha
Je weet dat ik alles letterlijk neem he, door jou heb ik serieus het account geopend al die films gezocht met de data van verschijning (zodat ik mooi sneeuwwitje als voorbeeld kon geven) en gecheckt of het wel klopt welke Alice ik had gekeken en nu moet ik morgen weer Alice kijken omdat ik blijkbaar het jaartal verkeerd had onthouden.
Hmmm bijzondere trailer haha
Vind dit (nog) niks, voelt ook niet als een Disneyfilm.
Nee hè? Dat vond ik ook. Hoop maar dat het gewoon een slechte trailer is en de film wel leuk wordt.
Wat is dit joh
Haha ik ben heel benieuwd naar deze film. Ziet er nu al grappig uit.
Red Hulk voor kinderen
Ik vind de trailer er leuk uitzien, maar ik zou graag willen dat Pixar weer films voor volwassenen maakt, zoals Ratatouille, Incredibles en Wall-E
Hier had ik het laatst met mijn man over, dat we de volwassen touch missen de laatste tijd.
Als je had gezegd dat dit een film van Dreamworks was had ik het zo geloofd
Of erger… Illumination 🥲
Het idee is opzich wel grappig maar het ‘ding’ waarin ze verandert is zo lomp, random en lelijk?
Noooo!!! Hopelijk komt er ook een wachtrij voor Alice, want die doorverkopers zijn de reden dat het zo kut is om poppen te krijgen