Oh een trailer!! Had ^ gisteren al naar mijn zus gestuurd, het ziet er zo ontzettend leuk uit! Een capibara!!
Zo heet onze dochter dus ook hahaha. En hier is het daar wel van! Deels dan. Ook van het noorderlicht En we vinden de zangeres Aurora heel tof (die de echo’s ook zingt in Frozen 2).
Dacht al dat het die naam zou zijn (ik ging opties bedenken haha), prachtige naam!
Dankjewel! Haha ja, de opties Sneeuwwitje en Assepoester vielen vrij snel af.
Helemaal eens, en het zou sowieso heel leuk zijn als ze weer eens een echte tekenfilm maken zoals the Princess and the Frog ook was. Vond het ook zo leuk dat daar jazz in voor kwam, de liedjes lijken nu ook zoveel op elkaar.
Zijn de echt oude Disneyfilms zoals sneeuwwitje en Assepoester enzo ergens te zien? Via Netflix of videoland ofzo niet volgens mij?
Disney+ Misschien?
Nee staan er niet op
Huh, de tekenfilms staat gewoon op Disney+ toch? Bij Sneeuwwitje staat er zelfs 1937 bij? Snap ik het niet?
Ja klopt hoor, ik heb die laatst ook gezien en is gewoon de oude originele. Doornroosje en Assepoester ook
Ja, ik had laast de originele Alice in Wonderland gekeken
Srry poppies kon het niet laten bij zo’n logische vraag
Hahaha ahw
Geeft niet hoor, Alice is toch mijn favo haha
Je weet dat ik alles letterlijk neem he, door jou heb ik serieus het account geopend al die films gezocht met de data van verschijning (zodat ik mooi sneeuwwitje als voorbeeld kon geven) en gecheckt of het wel klopt welke Alice ik had gekeken en nu moet ik morgen weer Alice kijken omdat ik blijkbaar het jaartal verkeerd had onthouden.
Hmmm bijzondere trailer haha
Vind dit (nog) niks, voelt ook niet als een Disneyfilm.
Nee hè? Dat vond ik ook. Hoop maar dat het gewoon een slechte trailer is en de film wel leuk wordt.
Wat is dit joh