Ik vind kpop outfits helemaal te gek. En die dansjes maar bij de muziek denk ik steeds : Is het engels? Ohnee. Wat zegt tie nu??
OkƩ ik wil dit al heel lang zeggen maar na je gifje in beutyblog is dit het moment: @VickyViolence jouw avatar is mijn lievelingsgif allertijden en daarom vind ik jou automatisch een leuke forummer hahaha
Donāt trust the b
Haha zij is echt mijn favoriete personage OOIT en James VDB die James VDB speelt omg wƔt een serie
Briljant? Wauw.
Ben er een beetje sprakeloos van Haha, maar vind jou ook heel leuk!
Hahah mijn kennis van jou als persoon is natuurlijk extreem oppervlakkig, maar ik vind de manier waarop jij dingen analyseert en vervolgens over weet te brengen echt onwijs intelligent overkomen en vooral heel erg grappig en leuk! Ik wilde het even kwijt, no shame (en ik ben geen creep hoor, gewoon openhartig!).
Neee neee ik bedoel helemaal niet creepy, ik vind het gewoon echt heel lief en ik zou het irl nooit kunnen waarmaken!
@ellegirltalk Ben echt heel erg blij dat je er weer bent!!
@monkeyslut Ik vind het heel fijn om te lezen dat je nu voor jezelf de knoop hebt doorgehakt om op zoek te gaan naar een nieuwe baan. Ik vond het altijd zo zonde om te lezen dat je werk je zoveel stress opleverde en je zo onzeker maakte. Ik hoop echt dat je iets heel leuks gaat vinden wat goed bij je past!
@LizzyBennet ah wat lief! Ja het is best wel een worsteling voor me geweest dit jaarā¦ nu is het wel even spannend omdat ik geen idee heb wat ik nu ga doen, maar ik probeer het positief in te zien en alles staat nu nog open. Misschien ga ik wel weer een paar maanden reizen zelfs. En ik hoop dat ik straks een baan heb waar ik beter op mān plek zit en waarschijnlijk denk ik dan āhad ik dit maar eerder gedaanā.
En ik zit nu al meteen een stuk lekkerder in mān vel, werk gaat prima, er is geen spanning met mān baas ofzo. Dus dat is ook heel fijn.
@Krabsalade Super random dit, maar een tijdje geleden postte je een gedachte die jou goed helpt als je een lange/zware dag voor de boeg hebt. Het was zoiets als āHet wordt vanzelf 17.00uurā en dat heeft me zĆ³ erg geholpen om minder tegen stressvoole dagen op te zien. Dus heel erg bedankt daarvoor
@Zemraluani Jij valt me de laatste tijd echt super positief op met je gevatte opmerkingen en wijze inzichten.
Leuk om te horen! Dankjewel
Ja vraag ik me ook af!
Elke keer als ik koffie met een ākrozantjeā haal op het station, zeg ik in mijn hoofd āsorryā tegen @anon25085977 voor mijn vreselijke uitspraak.
Ja hopelijk is alles okƩ
Zie dat haar plaatje ook weg is, weet niet of ze hier Ć¼berhaupt nog is
Ik las pas op het forum (weet niet meer waar) dat ze anoniem onder een nieuw account verder wilde gaan vgm
Wat een lief bericht
Ik vind dat ook + ik heb echt veel herkenbare gedachtes of ervaringen merk ik ook de laatste tijd haha
Ik mis @sabr ook sinds dagen
Ik was even het Heel Holland Bakt topic aan het teruglezen en @Skadi je bent echt zo Fucking gevat en snel en scherp en gewoon grappig, ook eerder in het BZV topic, vind echt dat je de programmaās grappiger maakt met je commentaar