Heeel erg lief. Dankjewel😘
Even een ode aan @Penny_Lane. Jij zegt bijna altijd wat ik denk alleen jij kan het altijd super goed verwoorden zonder iemand ooit te kwetsen oid. Altijd hele hulpvolle adviezen die super vriendelijk zijn maar wel zeggen waar het op staat
En @anon69702710 heel blij dat ik eindelijk weet hoe je eruit ziet want je bent mijn girl crush (en ik snap niet dat mensen zeggen dat je op je avatar lijkt want ik vind je veel knapper)
Ah lief!!! Ik vind hetzelfde van jou
ik wil zo graag weten hoe jij eruit ziet haha
Mee eens, jij bent echt een leuke forummer @Jumpsuit !!! Vond ik op het egf al en heb ik misschien al een keer eerder tegen je gezegd
Ja ben benieuwd naar je hoofd haha
tag me! haha ik vergeet altijd te kijken
Oh wat lief dankjewel! Ik word er verlegen van .
jij moet gewoon foto’s op je insta gaan posten
Wow jouw ogen, en je doet mij een beetje aan mijn nichtje denken haha
Oeps haha, heb geen foto van haar en zou die hier ook niet zomaar posten natuurlijk.
Hahahah ik vond het al gek dat die foto er nog steeds stond. Maar niet dus.
Normaal ben ik altijd te laat met dit soort dingen, maar ik heb de foto lekker wel gezien
@Zemraluani Iedere keer als ik je naam lees op het forum heb ik dit nummer in mijn hoofd voor een paar minuten
omg sorry, wat een verschrikking. 5 minuten die ik nooit meer terugkrijg.
is dit nou kpop trouwens? nog nooit iets van gezien en ga ik ook nooit meer doen haha.
Haha ja dit is kpop maar wel echt kutkpop
Neee! Heb ik kpop nu voo jou en de rest van het forum voorgoed verpest…
Voor iedereen die het nog aandurft. Kpop kent een heleboel verschillende stijlen net als Westerse popmuziek!
Mijn playlist met niet-superkutte muziek: