Haha, dit doet me echt heel goed. Thanks! Ik heb ook heel erg genoten van jouw BZV-commentaar
Ohh @grace ik vind jou altijd on point he. Love it, je beschrijvingen over bepaalde dingen en jouw mening vaak
Groetjes en uit
Ja @grace gegarandeerd een domme grijns op mān gezicht als ik dingen lees die jij hebt geschreven.
Zelfde voor @Zemraluani.
Lekker dezelfde mensen die steeds genoemd worden zo haha. Maar goed je bent awesome of je bent het niet, right?
@Enthusiasm @Briseis Ahhh lief!
Nah of ik moet gewoon een keer mijn mond houden en bijv mijn werk doen in plaats van dit forum volspammen
Awesome en ongedisciplineerd zijn eigenschappen die vaker in combinatie voorkomen.
Dit ga ik doorgeven aan de twee editors van wie ik elk moment een geƫrgerd mailtje kan ontvangen
Haha ik moet ook maar weer 'ns aan het werk.
HAhah ik toen ook, zat stiekem ff op t forum op mjjn tel
Wilde dit eerder al tegen je zeggen @Lentex maar na de avond die je hebt gehad leek het me een mooie kerstgedachte
Ik vind jou zo dapper en bijzonder. Je hebt genoeg meegemaakt en toch blijf je zo positief en vooral lief naar iedereen toe, niet alleen op je werk en tegen je kindjes (van wat je vertelt) maar ook op het forum. Ik vind dat heel knap en dat getuigt echt van hoe sterk jij bent en wat een mooi mens je bent. Ik voel me altijd warm als ik een post van je lees. Hoop dat je dat nooit vergeet.
Ah dit vind ik echt heel lief. Moet er gewoon van huilen.
Ik wilde vandaag ook hier schrijven hoe lief ik @Lentex vind! Als ik of iemand anders iets sombers/verdrietigs/depressiefs post, dan reageer jij er (vaak of altijd) op en dat vind ik cute. Dat het dan niet zo in de lucht hangt, maar het echt gelezen wordt door iemand die dan ook nog iets liefs wil zeggen. Ik waardeer het in ieder geval heel erg, dankjewel!
Ah dit vind ik zo lief
Ben ik het mee eens lieve Hecto.
Ahhhh lief! Ik ben jou in ieder geval heel dankbaar voor de blind date en de vriendschap die je daarmee hebt āveroorzaaktā. Laf @Skadi.
Ah super lief, dankjewelš
Ah dankjewel, dit vind ik echt leuk om te lezen
@Krabsalade pas op ik ga het raarste Ć©ver zeggen denk ik. Maar ik vind het zo grappig dat jij als huisarts dan hier meepost over kapsels, mannen, kledingā¦ al die āmeisjesdingenā. Ik had huisartsen altijd als āeen apart hokje mensā en door jou zie ik dat een huisarts ook gewoon een mens is en ben ik minder bang voor de dokterā¦ omdat ik dan aan jouw bijv outfitfoto moet denken die ik gezien heb. Haha het klinkt als een creepy bericht, maar ik bedoel te zeggen dat dat me helpt!
Haha ja precies. Gelukkigā¦ zoals het hier pas op het forum gezegd werd āiedereen moet poepenā ā¦ of āiedereen stinkt als ie poeptā weet het niet meer precies. Niet dat ik daar aan denk bij jou hoor maar je hebt het in een fijn normaal kader geplaatst, dat bedoelde ik en thanks voor het uitgebreid reageren op iedereen! Ik moet altijd zo lachen als ik mezelf hoor stuntelen als ik iets wat jij gezegd hebt tegen een ander wil zeggenā¦ āja een huisarts van internetā¦ā