@anon69702710 even over Spangas he. Bruno prent is van mij oke joejoe
Hahaha nee deze discussie hebben we al vaker gevoerd MEIT BRUNO IS VAN MIJ!!!111
Nee nee
Jij hebt al die andere
Die mag je hebben.
@Bathwater ik wilde tegen jou gaan tikken waarom in hemelsnaam Bathwater? toen zag ik dat het op je avatar ook staat. Wat was er eerder, de naam of de avatar?
Ehmmmm, vrijwel gelijk volgens mij. T is een van mn lievelingsliedjes van No Doubt!
oooooh joh. een ding waar ik laat achter kom.
@Ludo ik mis mijn eigen hond echt heel erg en als jij iets post over de jouwe (hier of insta) word ik daar blij van <3
M’n hart, ik smelt, dankjewel <3
Zo ben jij ook!
@anon98052296, ik kwam net terecht op je instagram en ik vind je ZO leuk! Ik heb net al je stories gekeken en ik vind je outfits on point, je stem leuk en door je rant over gender in de marketing heb ik inwendig gejuicht!
Ah dit is zo lief
Ik zat net op de wc te denken, zouden er ook mensen zijn die mij ronduit kut vinden? Ik krijg zoveel lieve berichtjes, echt niet normaal haha. Dankjewel ️
@grace ik heet kxxylee op instagram!
ik ben ook even je stories gaan kijken, super leuk en jij hebt echt een fijne stem haha.
#stalkermodus.
Je uitgesprokenheid maakt dat ik denk dat er vast wel mensen zijn die je stom vinden, maar in mijn ogen is dat erg positief. Je zal maar door iedereen “wel leuk” gevonden worden!
Wat een leukerd ben jij! Ik volg je nu.
@Opperhoofd ik vind jou altijd zo wijs, empathisch en rustig advies geven, altijd mooi om te lezen. Volgens mij ben jij een heel fijn persoon:)