Oh! Badparels! (Bestaan die nog?)
mensen die op habbo hc waren
Mensen die dvdās kochten ipv illegaal downloaden
Ohhh geweldig. Ik spaarde proefmonsters en badparels en ik kreeg die dan van mensen die wisten dat ik dat spaarde. Dan legde ik alles zo uitgespreid op de grond in Mn slaapkamer en ging ik eh drogistje? Spelen. Ik vraag me af of mensen ooit Ć¼berhaupt badparels echt hebben gebruikt.
Ja en dan spoot op een gegeven kant de binnenkant eruit en had je zoān vies glibberig velletje
Ik had deze ook en mn ouders werden er knettergek van.
Op een gegeven moment gingen ze kapot en ik was ontroostbaar.
Oh ja! Die kreeg ik van de kapster vroeger. Die knipte bij haar thuis en die had een heeele fancy badkamer beneden en daar stond dan een mandje met badparels. Telkens als ik dan naar de wc ging zat ik daar gefascineerd naar te kijken. Toen is dat blijkbaar ooit ter sprake gekomen en toen mocht ik een handje uitzoeken. Wij hadden geeneens een bad toen dus ik heb daar mijn mooiste Barbies mee in bad gedaan in het Barbie zwembad en de speciale figuurtjes (een dolfijntje en een beertje geloof ik) heb ik heel lang bewaard tot ze gingen lekken en er losse flubbertjes overbleven.
Brood eten met mes en vork
Jaaaa hhahaha goeie, dit vind ik nog steeds heel fancy
In hetzelfde rijtje: warm eten van een plat bord. Wij aten vroeger altijd uit een diep bord.
Ik vind diepe borden juist heel fancy! Wij hadden altijd platte borden
Haha ja altijd een half pak hagelslag op je boterham met 1 of geen funnies. En dan nam mijn moeder het en dan had ze 3 hagelslagjes en 92 funnies. Word er nog boos van.
Vind het eigenlijk nog steeds leuk, heb nu die van de Ruijter met witte sterretjes. Met weer veel te weinig sterretjes.
Glitter gelpennen! Die had de juf altijd en dat vond ik zo mooi. En ik dacht dat alleen coole mensen die hadden, ik dus niet
Kneedbare gum in verschillende kleuren voelde me echt cool.
Ik had dit zo erg met lipstick! Ik dacht echt dat als je lipstick droeg, dat je het dan had gemaakt in het leven.
Morgen maar even lipstick opdoen, misschien werkt het nog
En ik had dit ook met vierkant servies, dat vond ik er altijd toch zo luxe uitzien
Ik heb nog 0 sterretjes gehad in vijf boterhammen
Ik vond de inbouwkasten bij vriendinnetjes vroeger zo fancy. Dan had je geen kast die in de weg stond in de kamer zoals ik wel had. Neemt zoveel plaats in beslag.
De elektrische potlodenslijper van de meester vond ik zooo fancy. Laatst Ć©Ć©n gekocht bij de action maar was toch niet hetzelfde want van goedkoop plastic. Die van de meester was heel groot en zwaar. Als je braaf was geweest mocht je een potloodje komen slijpen.
Ik dacht vroeger dat mensen met caravans altijd super rijk waren. Wij lagen elke zomer te koukleumen in een tent