Haha leuk al die verhalen. Ik werd voor het eerst ongesteld op het kinderfeestje van mijn zusje toen ik 11 was. We zouden ergens naartoe gaan en er stond dus een rij kinderen in de gang na mij te wachten op naar de wc te gaan.
Ik vond vroeger huizen met een naam heel fancy en decadent ogen. Kwam ik vanmiddag weer langs zoân huis stond er heel droog âWillemâ op in van die sierletters. Toen dacht ik toch wel van ja⊠zo spectaculair is het nou ook weer niet
Ja, dit doen ze echt.
Met de info die ze verkregen hebben doordat veel moeders die afgeven om een gratis geboortedoos/zwangerschapsdoos te krijgen.
Wow luiers, heb ik nog nooit gehoord. Heb je die veel jaren gedragen? En was een mega maandverband dan niet genoeg (ik droeg tampons en mega maandverband omdat ik ook veel bloedde).
Een auto vond ik echt geweldig. Mijn ouders hebben nooit een auto gehad. Als we dan wel eens meereden met iemand vond ik dat echt super chill. Lekker warm, droog, naar buiten kijken en geen andere vreemde mensen om je heen (ov leven)
Verder vond ik huizen met een trap ook amazing. âKom je mee boven spelen?â BOVEN wooaaah gewoon nog een verdieping!!
Ojaaa en ik wilde altijd zo een bed met glijbaan want hoe cool is dat dan?!
Ik dacht ook dat heel veel kinderen die in een eengezinswoning woonden zo een bed hadden
Ooooh ik had zoân bed maar woonde in een flat. En mijn kamer was te smal dus de glijbaan eindigde precies tegen de muur was pijnlijk. Heb em tot mn 6e gehad ongeveer
oh ja, boven spelen!! dat konden wij niet in de flat⊠hoewel. op 7 hoog was behoorlijk âboven spelenâ
ik vond slaapfeestjes als kinderfeestje altijd zoooo fancy! die mochten wij nooit houden nu snap ik dat wel overigens
Ik was ook laat en ik wilde zoooo graag ongesteld worden. Ging inderdaad om het mee kunnen praten, niet dat het echt leuk was ofzo. Ik dacht ook een tijdje dat ik misschien niet echt een meisje was maar een hermafrodiet omdat het zo lang duurde.
Mn zusje moest huilen bij haar menstruatie, ze wilde helemaal geen vrouw zijn.
10 zou eigenlijk niet moeten kunnen. Zo vroeg, vind ik echt zielig . Ik was zelf juist laat en dacht, nou zal vast wel weer de enige zijn waarbij het niet gebeurd. Ik heb zelfs het erg gevonden dat ik laat schaamhaar kreeg. Nu denk ik echt, kind wees blij want je hebt er niks aan. Kreeg alleen wel op een vroegere/gemiddelde leeftijd borstontwikkeling. Toen ik ongesteld werd waren al mijn vriendinnen ongesteld en ik wist dus direct wel wat het was en met pijn en moeite propte ik een tampon erin. Deed vet pijn en kon niet meer zitten. Was top. Oja was 2 maanden voordat ik 15 werd.
Aaaah ik was bij mijn tante en nichtjes aan het logeren toen ik voor het eerst ongesteld werd! Ik was 13 en wist wat het was. Dus ik vertelde redelijk beschaamd aan mân tante dat ik volgens mij ongesteld was geworden. Zij was zo lief! Kreeg maandverband en ze waste meteen mân onderbroek helemaal uit en ik moest mân moeder maar bellen van haar. Dat vond ik maar stom want die zag ik toch de volgende dag wel weer? Maar nu snap ik dat wel ja haha! Ik kreeg die avond toen ik naar bed ging ook heel lief een kruik van haar mee voor op mijn buik (wat ik niet helemaal snapte want ik had helemaal geen buikpijn die eerste keer).
Even over Mr. Cocker in de Oosterhof (zo noem ik t ook gewoon nog), om de hoek daarvan had je dat ijshoekje. Ik vond die softijsjes met chocola erover gegoten zooo fancy. Lang gezeurd en toen ik het eindelijk mocht viel het zo tegen. De chocola smolt niet in mijn mond en ik werd er misselijk van
Dat ijs âhokjeâ is echt jeugdsentiment voor mij. Ik heb echt een miljoen softijsjes in een kinderhoorntje met discodip gehaald daar. Nog steeds mijn favo softijsje btw, fuck volwassen hoorntjes.
Oh zoiets had ik met een chocolade croissant! Eindelijk kreeg ik er 1, op vakantie, en na 2 happen werd ik toch misselijk. Bah. Wat een teleurstelling he.
Wij kochten er eigenlijk nooit wat. Vroegah ging ik wel altijd met mijn oma en moeder boven de Konmar een appelflap eten en fristi drinken. Later gingen we juist naar de Hema. En altijd als we langs Mr. Cocker liepen hoopte ik dat we nou eindelijk eens daar iets gingen eten.
Haha mijn ouders wilden echt nooit naar mr. Cocker want ze vonden het vreselijk. Jaaarenlang hebben ze gezegd âwanneer maakt dit nu plaats voor iets nieuwsâ. Nu heb ik een beetje spijt dat ik nooit wat gedronken heb in die binnentuin achter glas met kunstgras.
De clip van dit nummer en dat muziekje, ik was als kind obsessed door dit nummer ik schaamde mij alleen altijd een beetje wanneer dit nummer op tv kwam. Dat ik daar als kind naar keek zeg maar⊠Anno 2019 vind ik dit nog steeds een geweldig nummer en dans ik er graag op
Omg dit was ik helemaal vergeten! Er waren toch ook andere winkels in de Konmar? Het leek een beetje op een straatje. Vond het altijd zo donker daar. Het komt nu allemaal terug. Ook de Ronâs fashion die er zo fancy uitzag met die witte luifels.
Omg heeeerlijk juist, i.p.v. die droge meuk.
Die make up torentjes van de Hema