Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

Ik had zo’n hondje. Hij kon blaffen en salto’s maken. Tot mijn zusje op een dag dacht dat hij honger had en hem pannenkoeken voerde. Blaffen kon hij daarna niet meer :frowning::frowning:

28 likes

Ja ook zoiets ja!! Mooi voorbeeld en ook zielig.
Volgens mij zijn Furby’s ook zoiets.

Ooh ja dat had ik met zo’n grote loop pop, dat ding was onderhand net zo groot als ik zelf was en liep voor geen meter. Echt een onding. En doodeng want die pop stond vaak snachts in de hoek van mijn kamer, draaide dr altijd met dr gezicht naar de muur. :rofl:

6 likes

Ooh jaaa die wilde ik altijd maar nooit gekregen (godzijdank achteraf).

1 like

Omg ik was deze dingen helemaal vergeten!! Ik wilde die ook, mijn beste vriendinnetje toen had er een. Achteraf zijn het echt freaky dingen.

1 like

Al mijn barbiepoppen. Iedereen vond het zo geweldig en dacht dat die speciale ook leuk zouden zijn. Resultaat laatste barbie die ik heb gekregen heeft jarenlang gewoon in de doos gezeten en heb ik een tijdje terug aan mijn nichtje gegeven. Achteraf had het misschien nog wat opgeleverd. Speciale barbie en ongebruikt.

2 likes

Ik vond het als kind heel leuk om mijn enorme bak met viltstiften uit te zoeken, streepjes zetten om te kijken of ze het nog deden of dat ik ze weg kon flikkeren.

34 likes

Dit vind ik een van de leukere dingen op m’n werk om te doen :blush:

3 likes

Ik trek ook wel eens de bak van de kinderen uit de kast hahaha

1 like

Ik dacht dat dit super fancy was bij bugles.

32 likes

Dat is het ook!

5 likes

Nu nog de rest van mijn huis

Ja maar dat is toch ook gewoon zo :drooling_face:

Elke zaterdagavond bij Idols mochten wij 1 blikje shandy drinken. Ik voelde mij zo fancy dat ik een ‘soort van bier’ mocht drinken.

En eens in de zoveel tijd aan de kindercola. Daar keek ik ook altijd naar uit.

12 likes

Op de basisschool kregen wij nooit cijfers maar goed/ruim voldoende/voldoende/etc. Ik vond cijfers zo cool en kon niet wachten om naar de middelbare school te gaan en ze ook te krijgen. Nou, dat stoere was er snel genoeg vanaf haha, what was I thinking :sweat_smile:

31 likes

Nou inderdaad.

Van beledigd van een ruimvolsoende tussen alle goeds, naar balen over de letterlijke 1,8 op een tentamen.

Die deed wel pijn, dat je in zulke harde cijfers faalt.

15 likes

Ohja ik kon niet wachten tot ik huiswerk zou krijgen. Zo cool.

10 likes

Ik weet niet of er misschien mensen zijn die dit ongepast vinden om te vertellen, maar ik heb een keer gehoord dat Anne Frank het, toen ze erg jong was, fancy vond om ongesteld te zijn, en dat ze het jammer vond dat ze dit nog nooit meegemaakt had. Schijnt vaker voor te komen dat jonge meiden dit fancy vinden, haha.

7 likes

Dat was bij ons in de klas ook wel echt een ding. Er werd gewoon over opgeschept… ‘14 jaar? Zo oud al? Nee, ik was 11 hoor, toen ik voor het eerst ongesteld werd’.

Waar de meeste vrouwen nu vrij onopvallend een tampon meenemen naar het toilet, liep een klasgenootje destijds nog net niet met een maandverbandje wapperend door de lucht het lokaal uit… Wat een tijd. #kijkmijeenslekkerongesteldzijn

20 likes

Ik weet niet wat ik beter vind, maar toen ik ongesteld werd dacht ik dat ik de enige was. Dus schreeuwde het toen niet echt van de daken. Mijn moeder was wel helemaal blij en zei dingen als je wordt nu een echte vrouw. Toen was ik wel even trots. Heb sowieso het idee dat de ontwikkeling van het lichaam in mijn moeders cultuur een groter ding is. Ik kreeg bij alle mini stapjes een cadeau. Sommige wat groter, sommige wat kleiner. Vind het nog steeds bizar.