Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

:scream:

wow heftig!

1 like

Waarom noemt ie de naaktmodellen steeds kinderen? Ik zou er persoonlijk niet zo te koop mee lopen dat ze soms amper 18 waren.

7 likes

Wow als kind had ik dot totaal niet door. En als we op vakantie waren wilde we ook soms de Bravo kopen :sob:

1 like

Eh nee

Ik vind dit wel echt ver gaan “wij moeten de blote kinderen hebben” klinkt zo veel meer disturbing dan “naaktmodellen”.

8 likes

I know, dat was Mn hele punt :dart:

1 like

Wow nooit geweten! Ik weet wel nog dat ik toen dacht dat ze er allemaal wel hetzelfde uitzagen, wat ik nu zou definiëren als oost-Europees. Volgens mij stonden er nooit donkerharigen of donkere mensen in.

Ja met terugwerkende kracht vond ik het ook ineens heel logisch qua zelfde soort types. Wel heel bizar hoe luchtig die kerel er in dat artikel over lijkt te doen.

2 likes

Penniemaat
Toen ik net over cheques en banken las moest ik hier aan denken! Een nichtje van mij had deze en ik wilde die ook zo graag. Dacht dat je die alleen kreeg als je rijk was hahaha

59 likes

Ben helaas nooit rijk geweest. Ook niet geworden met dat ding haha.

1 like

Ik heb die uiteindelijk van haar gehad maar ik vond het achteraf maar een rot ding :smile: Soms telde die de munten niet die je er in gooide en klopte het niet meer :rage:

Ja, ik voelde me echt een beetje ongeliefd dat mijn ouders geeneens voor me wilde wisselen van bank, zodat ik dit ding kon krijgen.

9 likes

Jaaaaa! Dit past voor mij in een hierop aansluitend topic: ‘wat viel tegen toen je het uiteindelijk had?’ (Als het hier al niet gewoon tussen past haha) Want er is zo vaak iets dat je altijd graag zou willen hebben en op het moment dat je het hebt kijk je er na 2x niet meer naar om. Het begeren is groter dan het bezit.

Zie dat nu bij mn kind ook. Het ziet er in de winkel tof uit, mooie verpakking, leuke marketing
 eenmaal thuis en uitgepakt blijkt ook dit weer gewoon plastic prul en ligt het in een hoek.
Zelf ook zo vaak gehad. En daar doet dit apparaat me aan denken.
Dus ja, herkenbaar.

2 likes

neeee ik vond dit echt fantastisch juist! :biggrin:

1 like

Haha oooh top! Wat viel voor jou tegen toen je het eenmaal had? :grin:

Een basisschool met twee verdiepingen.

28 likes

Ohh die had ik! Voelde me er ook extreem fancy mee. Hij telde ook hoeveel geld je had, al werkte dat voor geen meter. Ik kan nog steeds het geluid horen wat het apparaat maakte als je je pincode invoerde, sterker nog gebruik die pincode nog steeds regelmatig als ik ergens een 4 cijferige code moet verzinnen

4 likes

haha ik kan me niks bedenken!! ~~een(/mijn) kinderhand is gauw gevuld is de uitdrukking toch? hehe

Oh ja @eenhoorn in dat kaliber ik wou zo graag een hondje dat echt kon lopen (op batterijen dus he) en toen ik hem eindelijk kreeg van m’n tante (wat m’n ouders echt niet leuk vonden haha) viel dat zo tegen.

7 likes