Over toiletbrillen en fancy gesproken. Bij ons in het winkelcentrum heb je zo’n lunchtentje waar ik af en toe met mijn moeder en oma wat ging drinken. Toen hadden ze daar opeens dit
Ik was helemaal in shock toen en wilde elke keer daar naar de wc
Over toiletbrillen en fancy gesproken. Bij ons in het winkelcentrum heb je zo’n lunchtentje waar ik af en toe met mijn moeder en oma wat ging drinken. Toen hadden ze daar opeens dit
Ik was helemaal in shock toen en wilde elke keer daar naar de wc
Supertof!
Ik snap alleen niet waarom het volgende filmpje ‘twins who share a body’ is… snapt iemand de link?
Okee misschien door zelfde persoon erop gezet. Das niet zo spannend.
Edit: nee da’s het ook niet!
Wat een leuk topic! Grappig dat mensen veel dezelfde dingen van vroeger chique of een luxe vonden. Wij hadden geen auto en ik vond ‘je wordt thuisgebracht’ na een kinderfeestje altijd heel decadent, soort auto met chauffeur.
Serieus? Nóoit van gehoooord
Haha ahw, fomo voor het begrip bestond!
Dat hadden ze ook op de camping, ging zo vaak plassen want wauw was echt cool! Tot iemand bedacht dat je ook iets op de bril kan leggen (een drol bijv) en dan wordt dat helemaal uitgesmeerd. Echt lachen, gieren, brullen zulke wc-brillen.
(Ik heb er nooit een drol op gelegd, mijn campingliefje wel. Daarna moest ik de verkering verbreken van mijn ouders. Ik was 7)
Haha ah!
En ja ik zag zo’n filmpje ook op youtube. Echt vies dus ik snap je ouders wel
Knor wereldgerechten. Ik weet nog dat mijn moeder die steeds vaker ging kopen. Ik vond die foto’s met dat bijzondere eten op de verpakking zo fantastisch. Moeders van vriendinnetjes hadden dat toen nooit, dus had ook echt schik met dat mijn moeder daarin voorop liep.
Mijn zusje en ik hebben een keer door een kleurplatenwedstrijd een toren van drinkpakjes roosvicee in je lengte gekregen! En dan 4 packs opgestapeld. Mijn ouders hoefden een jaar niet zulke pakkes te kopen haha! Ik had het volgens mij met donkere en lichtere randjes/kleuren gedaan en mijn zusje met glitters. Ze wisten trouwens niet dat we zusje/ waren. Dus toen ze 2x mijn ouders aan de lijn hadden kwamen ze er pas achter:joy:! Was wel heel leuk we kwamen ook in de krant toen we de prijs mochten ophalen. Want ik vierde die dag mijn kinderfeestje dus gingen we het als onderdeel van het feest met een hele groep kinderen de prijs ophalen:ok_hand:!
Bedrukt wc papier!
En de mcdonalds ook, een nichtje en neefje hadden echt alle happy meal speeltjes en ik was zooo jaloers.
Als mijn moeder me ergens naar toe nam, kreeg ik vaak dorst en zeurde in om drinken (bijvoorbeeld in de supermarkt). Ik kreeg dat
nooit want ze zei dan altijd, we zijn zo thuis.
Dus vond ik drinken voor onderweg heel fancy, als ik dat van iemand kreeg
Jaaa en de jarige mocht zelf een hamburger maken
Ik had zo’n set van Baby Born. Een bank met 2 stoelen en een tafel, omg maakte echt de blits er mee op de camping want iedereen wilde op mijn meubels zitten.
Jaaa en dan kreeg je een cadeautje van ze. Heb jarenlang zo’n ouderwetse wekker met 2 bellen op mn nachtkastje gehad, maar ik vond het eigenlijk afschuwelijk want 1: die kop van die clown stond er echt megagroot op en 2: die wekker ging echt teringhard af. Echt zo’n TRIIIIIIIIIIINGGGGGGGG
Edit: deze was het
Brrrr ik haat clowns
Ik had zo’n wekker met Minnie Mouse! Die was wel heel leuk, maar nooit gebruikt als wekker want met dat geluid kon ik de hele straat wakker maken.
Jaaaaa die had ik ook! dacht er ook gelijk aan
Haha ja van Minnie Mouse zou ik niet zo snel nachtmerries krijgen!
Omg Hans Textiel. Was dat alweer vergeten.
Haha dat laatste inderdaad! Terwijl ik nu juist hoop dat ik als eerste word afgezet als ik meerijd met anderen, eerder thuis, beterrr.
Na een kinderfeestje gezellig met z’n allen achter in de kofferbak, om íedereen thuis te kunnen brengen. Heel fancy maar eigenlijk levensgevaarlijk
Seksrubriek in de Break Out! Dat was toch wel het eerste wat ik las als er weer een nieuw tijdschrift op de deurmat lag.
Waarschijnlijk al bekend bij velen, maar later las ik dit: https://www.google.nl/amp/s/www.vice.com/amp/nl/article/bn9dqv/poolse-grenshoeren-in-de-break-out