Ik dacht juist dat glans niet hoorde in je haar. Toen een vriendin op mijn 14e zei ‘wat glanst je haar mooi’, zei ik ‘huh glans? je bedoelt dat het vet is? haar hoort toch niet te glanzen?’. Pas sinds toen had ik door dat dat juist als mooier wordt gezien dan dof/wat droog haar :’)
Naar aanleiding van die kuipstoel hierboven: ik dacht door de Sims 1 dat dit echt hele classy stoelen waren, ze maakten ook altijd onderdeel uit van mijn inrichting toen. Wist zeker dat als ik later groot was ik ook van zulke stoelen móest hebben want dan had je het gemaakt hoor.
Zoals de After Eight en mokkaboontjes hierboven, ik dacht ook altid dat dit heel luxe en chic was (en alleen voor speciale gelegenheden):
Maar ze kwamen gewoon van de Aldi (niets mis mee overigens, maar niet zo duur als ik vroeger dacht haha)
Wij gingen vroeger vrij grote reizen maken in de vakantie. Als Zuid-Afrika, Cariben enz. Maar er waren kinderen in de klas die met het kindervakantiewerk op pad gingen. En die hadden dan samen vanalles meegemaakt. Daar was ik altijd jaloers op. Naar mijn verhaal werd maar 5 min. geluisterd.
Jaaa, de witte hiervan vond ik echt lekker!
Jaa die zocht ik eerst maar kon geen plaatje vinden
Ik vond de woonkamer van Samson & Gert vroeger zooo mooi, als ik er nu naar terugkijk denk ik echt wtf was I thinking.
Als we hier een kwartje in mochten gooien
Ook echt bij zo’n obscuur, ranzig muurtje in het dorp waar we altijd langs liepen op weg naar school. Later waren er ‘grote jongens’ die het apparaat gesaboteerd hadden door er een stukje van een ijslepeltje in te doen en de hele automaat leeg hadden gehaald. Ik moest serieus huilen toen ik dat ontdekte, dat iemand ZO EVIL kon zijn.
Oh ja, een zitkuil! OMG, dat wil ik eigenlijk nog steeds
Ik zit hier oprecht te balen dat ik destijds deze lifehack niet kende… Al die misgelopen stuiterballen
Ja misschien waren mijn tranen ook wel deels uit jaloezie
Overigens zaten er bij ons naast stuiterballen ook kauwgomballen en gouden ringen in engelengezang
Oh jaaa mijn ouders drinken bij het gourmetten enz altijd rode wijn, vond ik ook heel fancy, dus dan kreeg ik cassis.
Ik vond RTL 4 ook fantastisch, kabeltv was echt mijn droom. Wij hadden alleen ned 1,2 en 3 en een tv met drukknoppen. Als ik dan bij mn vriendin speelde en haar moeder zat op de bank met de afstandbediening en keek RTL4 was ik mega jaloers. We kregen toen voor sinterklaas kabeltv. Beste cadeau ever
En palmolive shampoo en vooral cremespoeling was ook fantastisch. Volgens mij is dat bijna het goedkoopste a-merk tegenwoordig
Hahahaha same. Van die veel te zure pakjes ‘apfelsaft’ etc. Net als die cornflakes van de Duitse aldi, waren echt niet te pruimen.
Hahaha in (volgens mij) Little Women doet één van de zussen een knijper op haar neus zodat hij zou krimpen en dat deed ik daarom ook altijd (ondanks ik totaal geen problemen had met mijn neus, ik vond het gewoon heel cool). In vrouwenbladen en zelfs de Cosmogirl was gezichtsgymnastiek tegen een dubbele kin en rimpels een tijdje in 2003 ofzo heel populair en dat deed ik dan ook altijd als ik op de wc zat, ik geloofde al die onzin en vond het als tienjarige ook dat het belangrijk was om vroeg te beginnen.
“Legoland” is echt de kutste en meest overpriced plek van Berlijn hahaha ik was daar met het zevenjarige zoontje van een vriendin en hij vond het niet eens echt leuk :’)
Bakpapier vond ik heel fancy.
Ik speelde een keer bij een vriendinnetje die een heel creatieve moeder heeft. We gingen figuurtjes maken met strijkkralen en ik kreeg mijn figuurtje mee naar huis met een vel bakpapier zodat mijn moeder het figuurtje met de strijkbout af kon maken voor mij. Ik had nog nooit bakpapier gezien en dacht dat dit heel luxe, creatief en duur zou zijn. Was helemaal onder de indruk dat ik dat speciale papier mee mocht nemen en mijn moeder moest het velletje bakpapier bewaren in de kast.
Die vind ik nog steeds fancy Haha.
Als ik later oma ben wil ik die ook en mag ik elke dag 1 bonbon eten
Vroeger vond ik acryl/gel nagels het allermooiste wat er bestond. Mijn tante had die namelijke en elke keer als ik Mn tante zag ging ik gelijk haar nagels bekijken. Ze deed dan ook elke keer een ander kleurtje met patroontje of een steentje. Ik had me toen voorgenomen om ook zulke nagels te nemen als ik hier ooit genoeg geld voor had.
Nu werk ik in de zorg en mag ik überhaupt geen nagellak meer op. Ook vind ik nepnagels met steentjes niet zo heel mooi meer.
Is eigenlijk heel slim hoor. Ik ben er zelf te lui voor en dat vind ik meer een biecht.
Je kunt echt heel veel met iemands naam + geboortedatum of naam + adres. Met iemands BSN nummer natuurlijk al helemaal.
Ik vond panty’s het toppunt van luxe. Sowieso had ik iets met onpraktische doorschijnende stofjes. Als mn moeder dan uitging met mn vader had ze altijd een jurk aan en een panty en dat wilde ik ook! Maar mn moeder vond panty’s niet voor kleine kinderen dus ik mocht geen panty aan. En op een dag kwam ik op school en had mijn vriendinnetje gewoon een panty aan! Met oilily schoentjes, zie haar nog zo staan. Ik was zo jaloers dat zij wél al een panty aanmocht. Vond haar gelijk zo oneindig veel volwassener dan ik was. Ze was twee maanden ouder dus ik hoopte dat dat de universele panty-leeftijd was. Was niet zo, mocht twee maanden later nog steeds geen panty aan. Ondertussen ben ik er trouwens wel achter dan panty’s hel zijn.