Ik had mijzelf aangepraat dat ed hardy vet cool was. Na lang zeuren een vest gehad van mijn moeder. Achteraf gezien was het Jersey shore waardig met de strass steentjes en felle kleuren.
Wat ik echt mega fantastisch vond als kind zijnde was een neuspiercing, een tongpiercing, zo’n piercing net boven je lip als moedervlek en een piercing net onder je lip. Ik vond het niet perse fancy, maar wilde dit wel echt heel graag (ik was denk ik 6/7/8). Stel je voor dat je een kind van die leeftijd zou zien met een tongpiercing zo raar.
Ja mijn buurvrouw had allemaal van die beeldjes in de kast en mijn moeder zei echt te pas en te onpas hoe lelijk het toch wel niet was (niet tegen haar uiteraard ). Ik durfde dus niet te zeggen dat ik het heel mooi vond en dolgraag zo’n beeldje zou willen hebben.
Die swarovski beeldjes heeft mijn moeder ook nog op de kast staan. Al zijn het er in de loop van de jaren wel veel minder geworden: de kat vindt ze ook erg leuk. En mijn moeder ze dan weer aan elkaar proberen te lijmen.
Ik vind het vooral fancy als er licht doorheen schijnt en je een regenboog ziet, maar zou ze zelf nooit willen hebben.
Ik kreek toen ik 10 jaar was heel graag stiekem naar ‘The girls next door’ over de drie vriendinnen van Hugh Hefner die in de playboy mansion woonden en ik was super gefascineerd door 1 van hen omdat ze pas 18 was en ze ging altijd feesten en ze leefde in die villa en ik dacht dat zij echt het meest gelukkige meisje op aarde moest zijn.
De andere twee vond ik trouwens echt zeikerds en oud omdat ze al 25 waren.
Haha ik mocht ook nooit kraaltjes, dus hing ik van die dingen die ze in klerenwinkels aan kleerhangers deden om de maat te tonen aan mijn spaken
Bij een vriendinnetje thuis hadden ze een papierversnipperaar. Ik dacht altijd dat die vader wel een hele belangrijke en geheime baan moest hebben, anders had je zoiets niet. Ik wou het heel graag uitproberen, maar durfde dat nooit te vragen. Stiekem wil ik het nog steeds eens gebruiken haha, nooit echt ergens meer bij iemand tegengekomen.
Mijn vriend heeft bijna een jaar geleden zo’n ding bij Lidl gekocht (en nog steeds niet gebruikt).
Dit heb ik al eens gedeeld op het egf, maar: ik dacht toen ik 7 was dat vet haar heel erg mooi en chic was! Ik weet nog dat mijn haar voor het kerstdiner in groep 4 heel mooi (voor mij dan, hè), vet was waardoor het steiler leek en mooi glansde en goed in model bleef zitten als ik het kamde, en dat ik echt totaal niet begreep waarom mijn moeder per sé wilde dat ik het zou wassen.
(Ik kreeg daarbij ook nog heel vaak complimentjes over mijn dikke haar van moeders etc. en ik dacht heel lang dat dik ook in deze context dezelfde betekenis als vet had, dus ik dacht oprecht dat mijn moeder er gewoon niks van begreep!)
Ik heb als vakantiebaantje ergens gewerkt waar ik dus ook vaak hele stapels moest versnipperen. Dat ding liep iedere keer vast
Dat was als kind echt m’n droombaan geweest! Minus het vastlopen
Hahah ik leverde wel altijd ingebonden werkstukken in, maar ik heb geen idee of het me hogere cijfers opleverde. Vond dat ook echt een toppunt van luxe! (Mijn vader kon het zo op zijn werk laten doen)
Een fiets met heel veel versnellingen, sommige klasgenoten hadden dan 21 versnellingen enzo, maar toen ik eindelijk zo groot was dat ik op een volwassen fiets kon fietsen (of iets daartussenin ) wilde ik ineens een oma fiets.
Volgens mij had een vriendin van mijn zus deze, want ik herinner ze me heel erg goed maar ik mocht absoluut geen lange/grote oorbellen.
Ik had ook altijd van die enorme oorbellen in. Echt, hoe kon ik het een goed idee vinden om met van die 1-euro dingen uit China (maar dan gekocht op de markt) rond te lopen?
Aaaah ja ik vond sowieso Oilily en NafNaf enzo super toffe merken. Je was echt de shit als je daar kleding van had! Ik kreeg nooit de ‘echte’ kleding want duur. Mijn moeder maakte dan zelf kleding die er heel erg op leek. Vond ik toen mega stom terwijl ik dat nu zo tof vind!
Ik dacht vroeger dat als je een Ikea kuip bureaustoel had je het had gemaakt in het leven. Geen idee waar die associatie vandaan kwam
Omg jaaaa dit was ook echt mijn droom!! Nooit kunnen betalen helaas
Ik zie die kralen op spaken nog op het schoolplein hoor! Sommige dingen veranderen nooit denk ik. (@Xiomara, speelkaarten met een wasknijper ken ik alleen niet, wat is dat? en waar was het goed voor?)
Ik vond after eight ook altijd heel luxe en bijzonder. Mijn oma nam dat soms mee.
Haha dan kreeg je zo’n “cool” geluid als je aan het fietsen was. Want die kaart klapperde dan tegen je spaken en mensen hoorden je dan al van ver aankomen fietsen. Super stoer als je dat had natuurlijk