Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

Mensen die kraaltjes op hun fietswiel hadden

41 likes

Of speelkaarten met een wasknijper. Echt hoezo was dit een ding haha

4 likes

Ja, echt he?? Kan me ookniet voorstellen dat kinderen van deze tijd zo iets zouden doen hahah

tumblr_mqiatbItTS1s21chgo1_400
Ik heb echt jaren gedroomd over deze telefoon :rofl: De sidekick, en dan het liefst zo fout mogelijk. In het roze met diamantjes

34 likes

Ik vond deze spellen echt heel fancy. Muizenval hadden we in de klas op de basisschool en iedere week mocht een ander groepje met dat spel spelen als we iets voor onszelf mochten doen. Een vriendinnetje had Spookslot en ik wilde dat zooo graag spelen.

IMG_0716

24 likes

Oh ik wilde Muizenval altijd zo graag! Ik had er voor gespaard, toen gingen we naar de Intertoys om hem te kopen en toen zag ik een ander spel dat me leuk leek en heb ik die gekocht. Altijd spijt van gehad want het was echt een kutspel. Deze:

Je moest dan die wekker indrukken en als je pech had sprong dat poppetje omhoog en daar schrok ik me altijd rot van. Zou nog steeds Muizenval willen hebben.

16 likes

Ik had dat ook met Babyborns. Die wilde ik zooo graag hebben, maar mijn moeder vond dat altijd te duur voor een pop. Ik weet nog dat een vriendinnetje die kreeg in groep 2.
Ik kreeg hem uiteindelijk toen ik 8 werd, toen was het echt een beetje too little too late.
Amper mee gespeeld.

2 likes

oooooooh wat wilde ik dit graag! mijn ouders vonden het 1) onnodig en 2) herrie maken en toen heb ik mezelf plechtig beloofd zodra ik uit huis was lekker WEL gekleurde kraaltjes op mijn fiets te zetten. Maargoed, op m’n achttiende was de magie er wel af en dus heb ik het nooit gedaan.

5 likes

Ik wilde ook heel graag een babyborn. Een vriendinnetje had er wel een, je kon het ook een flesje geven en dan kwam het er aan de onderkant weer uit, en ze had ook luiers enzo, ik vond het echt fascinerend. Mocht ook al niet van mijn ouders, kutjeugd, tirannen! :stuck_out_tongue:

5 likes

Dit heb ik ook superlang gedacht hahahahahahah

Ik was jaloers op iedereen die een Nintendo DS Lite had. Ik mocht die niet hebben. Ik kreeg wel de afgedankte, oude versies van m’n buurjongen, maar ja dat is niet zo glamorous natuurlijk. Net als een Playstation of een Wii
 mocht ik nooit hebben en dat vind ik nog steeds stom hahaha.

2 likes

Jaaaa :heart_eyes: Hadden ze die in Zoey 101 niet allemaal?

2 likes

Ik weet niet of het in Nederland ook uitgezonden werd, maar in België had je een serie W817 over een studentenhuis. Die hadden het zo gezellig en hun trap was op een gegeven moment een glijbaan en ze deden wat ze willen. Daardoor leek studeren en het kotleven het van het!
(Little did 8 year old me know dat mijn studentenhuis heel erg zou stinken door vieze huisgenoten, glijbanen niet de norm zijn en niet alle kotgenoten zijn zoals in de serie haha)

31 likes

Ik krijg van deze post echt een warm, gezellig gevoel

2 likes

Oh zo herkenbaar deze! En toen een halfjaar later gebruikte ik hem nooit meer wegens het irritante hoge piepgeluid dat het ding maakte. Baalde zo erg

Ik bedenk me net dat ik m’n nichtje ook heel fancy vond want zij ging naar de “crùche” en dat klonk echt cooler dan de “peuterspeelzaal” waar ik heen ging.

6 likes

Bimage
Dit vond ik op 12 jarige leeftijd wel echt super classy. Huilen geblazen toen ik dit niet mocht.

Zo’n tas, liefst met matching sjaaltje.

Flesjes kindercola

Als ik dit topic lees voel ik me haast schuldig over mijn merkgeile mentaliteit als kind: wilde alleen maar a-merk dingen en lilleke merk kleding. Wat hebben mijn ouders het afgezien.

13 likes

Op EGF was er een meisje waarvan de moeder een hyves aan had gemaakt voor haar gluurpop en ‘deed alsof’ het haar kind was. En ook vanuit die gluurpop met andere gluurpoppen praatte op hyves. (Ok zo is het waarschijnlijk echt niet grappig maar het is her beste verhaal dat ik ooit op het forum heb gelezen.)

*Please als je op het forum zit maak jezelf kenbaar!

35 likes

image Kleine kristallen beeldjes, die dan zo in een kast stonden. Vond ik heel mooi, begrijp nu niet meer waarom. :joy:

45 likes

omdat ons hier wordt aangeleerd dat het voor kinderen/kitsch is. En dat is niet cool :wink:

2 likes