Haha nee , ik til er echt niet zwaar aan hoor .
Vroeger was er opeens zoân trend met van die gluurpoppen voor het raam en ik vond dat zo cool en als je dat had dan hoorde je er echt bij naar mijn idee.
Een babyborn! Ik dacht dat die dingen onwijs duur waren want ik kreeg die dus echt niet. Ik had wel andere poppen en veel barbies, maar ik wou echt een babyborn!
Toen ik ouder was en een blokjesbeugel moest, wou ik altijd gekleurde elastiekjes. Om de een of andere reden mocht dit van de orthodontist nooit en dat vond ik zo oneerlijk (nog steeds eigenlijk?) maar ergens ben ik ook blij dat ik niet met alle kleuren van de regenboog op mijn tanden liep
De teenslippers met hak. Sowieso alles met een hak (en stiekem nog steeds omdat ik nog altijd niet op hakken kan lopen die hoger dan 5cm zijn, zo jaloers op mensen die even op stilettoâs lopen alsof het sneakers zijn)
Dit is helemaal nieuw voor mij. Hadden mensen dit echt? Je schrikt je toch helemaal dood als je steeds in je ooghoek iemand bij het raam ziet gluren
Vind het heel fascinerend
Is het hier niet al eens besproken op het forum?
Bedoel niet dat je het niet mag posten hoor maar ik had het nog nooit gezien toen en vraag me dus af of het nu hier was (of EGF) of geheel ergens anders
Haha waarschijnlijk wel, maar ik kreeg andere dingen, zoals een furby, dan weer wel en dat was eigenlijk ook duur
Ik had die saaie bruine en dan zaten er een soort van mini plaatjes bij die je er op kon krassen. Ik werd trouwens ook echt beroerd van dat ding op Mn oog. En mijn ouders iedere keer zeggen dat ik mij niet aan moest stellen. Totdat ze het zelf een keer geprobeerd haddenâŠ
Ik wou vroeger altijd op vakantie in zoân camper, leek me echt het ultieme luxe om te kunnen zitten aan tafel terwijl de auto ook nog reed! Ik keek dan ook graag naar camping life op tv
Een computer hebben. Weet nog goed dat mijn moeder mijn verslagen altijd op een typmachine voor me uittypte ⊠en dan de plaatjes in kleur kopieren bij de alberthijn haha
En Geef nooit op!
En Telekids!
Dat of spel zonder grenzen
Ja echt heel veel mensen hadden dat vroeger haha. Misschien was de trend regio gebonden?
Oh echt? Ik heb dat dan helemaal niet meegekregen. Wat werd er besproken?
Ik weet niet of iemand het al heeft genoemd maar; ijstaart. Hahah! Ik dacht echt dat dat een luxe toetje was, wij aten dat alleen met Kerst. Heel Speciaal.
Heel ordinair zou ik nu denken. Maar toch soms wel lekker :â)
Edit: en gourmetten. Ook omdat we dat dus alleen met Kerst deden. En vis, duur, blabla.
Oh en ik vond een tv op een kamer echt luxe en fantaseerde daar ook wel eens over. Een klein tvtje op de kledingkast, ik zag het al helemaal voor me. Nu vind ik het niet normaal, een tv op een kinderkamer
Oh en eten laten bezorgen. Dat heb ik op mijn 23e voor het eerst laten doen. Dat was echt iets voor als je geld te veel had. Heel fancy :â) (al vind ik het alsnog soms een beetje lui hoor, moet ik bekennen haha, zit er ingebakken van vroeger denk ik).
HAhah ja. Op het egf was er ook een topic met âsmerig eten dat toch lekker isâ, en daarin werd ijstaart ook vaak genoemd. Voor mij valt het in de categorie gourmet. Dat vinden ook veel mensen niet ordinair toch? Of wokken. Ik vind het altijd een beetje beschaamd als ik het in huis heb, maar toch, lekker
Ik had eerst tokkie geschreven, maar vond ordinair wat netter :â) Synoniemen zijn âzonder stijlâ en âalledaagsâ âniet bijzonderâ, smaakloos, volks etc dus dat komt wel goed overeen met de betekenis die ik dan voor ogen heb en is wel correct in gebruik lijkt mij, juist ook als het over eten gaat.
JAAAA colathee!!! Dat was echt zo lekker. Ik vertel dit zoooo vaak aan mensen en niemand kent het. Begon bijna aan mezelf te twijfelen⊠maar dat hadden we dus wel echt vroeger haha. Was zo lekker!