Klinkt naar! Gelukkig niets blijvends!
In mijn tijd zagen ze er zo uit:
Echt niks fancy’s aan, slappe pockets. Heb ze laatst ook allemaal weggedaan (behalve 1984, ook al valt die bijna uit elkaar van al het herlezen).
Ik had als kind altijd een superkleine slaapkamer en mijn zus een grote. Ik had niet eens een normaal bureau en een normale kledingkast. Toen ging mijn zus uit huis en kon ik naar haar kamer. Dat voelde zoooo luxe, een echte kledingkast met ophangruimte en grote planken. En een bureau!!! (Ik was 17 toen ik de kamer kreeg hahaha)
Oh, dat zou kunnen. Ben jij vast jonger dan ik. Ik had ze alleen in groep 7 en 8.
Deze zijn wel hardcover.
Mijn kwamen uit de jaren '96 tot '99 geloof ik. Die van jou zien er inderdaad best wel fancy uit, als de mijne er zo uit hadden gezien had ik ze wel bewaard.
Mwoah, fancy wil ik ze niet noemen hoor. Maar omdat het echte klassiekers zijn heb ik ze bewaard. Van mij zijn van 92/ 93
Oja een eigen slaapkamer vond ik ook heel luxe tot m’n 12e ofzo, want ik moest toen een kamer delen met mijn zus. Daarna verhuisden we naar een groter huis en kregen we allebei een eigen kamer.
Ik had dat vroeger met zo’n waterding. Als je zoiets in je voortuin had was je volgens mij echt rijk!
Oh my ik heb ergens op zolder ook nog een doos met deze boeken hahaha
A- merk drinkpakjes want mijn moeder kocht die altijd bij de duitse aldi
Ik kreeg die volgens mij bij de apotheek erbij als we nieuwe plakkers gingen halen. Weet nog dat ik vroeger altijd een sticker uitkoos “ die bij mijn kleding van de dag “ paste!
Ik ook
Ze hadden er ook gewoon stickertjes op, ik heb heel lang geprobeerd scheel te worden, maar behalve een diepe fronsrimpel niks aan over gehouden.
Ik heb eerlijk gezegd gewoon geen flauw idee. In mijn omgeving had iedereen bijna n open haard en bij mijn opa stond dat gewoon echt er bovenop.
Als mensen een balkon hadden. Dan moest je in mijn ogen wel rijk zijn
- Badedas douchegel. Volgens mij was dat niet eens zo heel duur, maar wij hadden het nooit en ze hadden en er zoveel reclames van dat het is blijven hangen (zo in m’n sas met badedas!’)
- De ouders van een vriendinnetje op school kregen een nieuwe auto en dit was er een waar je met 7 personen in kon zitten! Ik vond gezinnen met een auto sowieso luxe maar dit was echt next level. Heb er volgens mij een week over gepraat thuis haha.
- Mensen die op wintersport gaan.
- En, uiteindelijk vond ik mezelf ook heel fancy want ik had al mijn zakgeld bij elkaar gespaard en kon met al mijn verjaardagsgeld erbij (misschien zelfs van 2 jaar bedenk ik me nu?) een tv voor op mijn kamer kopen! Van dit trotse moment is er natuurlijk een foto, hoe trots ik ook was, toch even een beetje anoniem:
Ja maar je zei schoorsteen Dat is wat op je dak hebt dan.
Ja dat weet ik,maar zo noemde wij ook een openhaard? Wtf maakte dat uit. Ik heb heel laat pas het verschil geleerd en pff je had zelfs nog een kachel.
Nouja, gezien je het nu nog zo noemt (ook al wist je blijkbaar wel het verschil) wees ik je er alleen even op. Ook omdat ik het zo voor me zag zo’n klokje bovenop je schoorsteen/dak. Wist niet dat je er zo zwaar aan zou tillen