Toen ik 10 was vind ik dit zo’n fancy geurtje, maar eigenlijk was het zó vies!
Haha had hier een heel grappig beeld bij. Op een schouw bedoel je denk ik?
Hahahaha ja
Mn oma droeg altijd Lou Lou, Mn moeder Anaïs Anaïs (dat is zó’n typerende geur) en Mn tante Noa Noa en Mn andere Amor Amor. De hele fam zat aan de Cacharel Haha. Was vast goedkoper dan normaal parfum?
Tokkelroom daarentegen is wel lekker! Veel zachter van smaak.
Ik vond vroeger bowl oid zo fancy. Als de volwassenen dat kregen bij mijn oma in zo’n mooi glas😻
Tokkelroom?
Wat de hel is dat. Tokkelen is toch iets Zwitsers met een Stormbaan ofzo? En dan room? Klinkt…
dubieus?
Is dat echt lekker?
Wel echt chill dat je dan gewoon slagroom met alcohol eet. Alcohol eten klinkt wel echt als de ultieme combinatie van 2 van mijn 3 favo activiteiten.
Echt zin in om in een bejaardenhuis te zitten, lijkt me zo chill. Beetje hangen, beetje klagen, als je uren voor je uitstaart met open mond denken mensen dat je dementerend bent ipv een drankprobleem hebt.
dit doet Dry Januari met me
Ik ging vroeger als kind altijd met de auto op vakantie naar Italië. Op een camping. Was super leuk hoor maar ik was altijd zo jaloers op vriendinnetjes die dan met het vliegtuig op vakantie gingen naar Turkije, all inclusive in een hotel met uiteraard zo’n groot waterpretpark.
Nu ben ik mijn ouders dankbaar dat ze dat nooit gedaan hebben. En ik snap waarom haha
Bowl/punch. Wat geweldig! Ik herken het volgens mij meer als sangria? Maar allemaal even leuk.
Hahah dit vond ik altijd zo’n vreselijk “tussendoortje”. zo gortdroog, maar ook weer niet want uren daarna had je nog bruine tanden. Smoeltjes daarentegen
Als kinderen worstenbroodjes trakteerde die gemaakt waren met croissantdeeg. Dat vond ik wel behoorlijk fancy.
Is echt! Lees dat er minder % alcohol in zit, vandaar dat het zachter en romiger smaakt.
@HvO Precies!!
Ik vond zulke taarten er altijd heel fancy uit zien (deze is uit Harry Potter), vooral van die kersen uit blik(?) erop. Die zaten ook op van dat ijs dat je op vakantie at in zo een glas. Die kerst was dan echt het hoogtepunt. Uiteindelijk was het altijd goor, maar zag het er in mijn beleving lekker en luxe uit.
Dit dus
Een flesje water met zo’n soort sportdopje. Een vriendinnetje had dat toen bij haar happy meal. Ik was zo zo zo jaloers dat ik maar bleef hopen dat we een keer naar mcdonalds gingen (dacht ook echt dat je dat daar alleen kon krijgen). De eerst volgende keer dat ik daar was had ik dus een flesje water gekozen, bleek ik dat water mega goor te vinden. Want een anti climax was dat.
Haha ga stuk hierom, “gefeliciteerd Bert” hahaha
Wat een feest als een deze rubberlappen op tafel kwamen. Lekker met suiker en stroop!
Nu vinden mensen het fancy als ik mijn pannenkoekenbeslag helemaal from scratch maak.
Ik vond kaasfondue trouwens ook heel fancy
En dit soort Italiaanse restaurants ook
(heb ik nog steeds wel een zwak voor haha)
Ik ook!!! Megajaloers want ik had dat niet nodig en dat vond ik echt stom. Maaaar plottwist: toen verbrandde ik een keer m’n oog aan een ovenschaal en toen kreeg ik ook een pleister op m’n oog!!!
Ik ben nu heel benieuwd hoe je je oog verbrandde aan een ovenschaal.
Kleine keuken, ik zat aan tafel en m’n moeder haalde 'm uit de oven om op tafel te zetten, maar terwijl zij zich omdraaide stond ik op (op zo’n tripptrapp stoel) om te kijken wat er in zat en toen kreeg ik 'm tegen m’n oog. Geen permanente schade aan overgehouden gelukkig!