Den Haagtopic

Ja love it! De pasta’s , kazen, hapjes alles :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Jaa ik was daar gisteren toevallig, zo chill! En thanks voor het boek haha, leuke tips!

1 like

Ah nee ik zag het in haar stories! Ik kijk geen vlogs. Maar mystery solved dus.

1 like

Mijn vader gaat mijn moeder (opnieuw) ten huwelijk vragen en ik ben op zoek naar een fancy strandtent aan de boulevard van Scheveningen voor echt een luxe avondje dineren en borrelen.
Waaaar moet ik heen? Vind het zo lastig en wil het goed doen!

Dat was ik hahaha en toen kreeg ik geen suggesties! :rofl:

Er staan meerdere suggesties als antwoord op jouw vraag een stuk of 20 posts hierboven?

Oh wat gemeen van mij heb hier dus geen melding van gekregen. Misschien omdat m’n post is verplaatst. Excusez!!

1 like

Ja als ik tennis ga ik ook altijd daar, superchill! Ze hebben alleen niet zo’n muurtje (volgens mij?) dus je moet wel met vrienden gaan

1 like

Iemand tips voor een lekker restaurant met terras en het liefst ook lekkere vis gerechten maar dan niet mega duur zoals catch by s :sweat_smile:

Binnenkort een meidenweekendje Den Haag op de planning met 4 vriendinnen. Wij zoeken leuke plekjes om te lunchen, dineren, drankjes te doen (en hopelijk een beetje dansen?). Beetje hip en trendy vinden we wel leuk, maar hoeft zeker niet over de top te zijn. Wie heeft goede tips? Bedankt alvast!

Ik ben laatst bij Palmette gaan dineren en vond dat echt super gezellig en lekker.

4 likes

Ik ben vandaag in den Haag en heb iets te vieren thuis, dus ik wil graag wat lekkers meenemen. Waar kan ik iets echt heel lekkers halen (liefst zoet) dat ook nog wel een trein en fietsreis van een uurtje overleeft? Ik ga over centraal en moet in de boekhorststraat zijn maar vind een klein omweggetje niet erg!

Hop & Stork in de Passage voor lekkere chocolaatjes.

1 like

Hortus, plenty, Bookstor zijn een beetje mijn standaard voor lunch. Stan&Co is wel hippig maar vind het eten daar zelf niet super top. En in de Piet Heinstraat zitten veel leuke lunchtentjes.

Oude molstraat is s avonds heel leuk voor een drankje, lekker op straat. Ik ga zelf meestal naar de momfer. Het dakterras van Bleyenberg is ook leuk.

Op het strand; Patagonia (Zwarte pad), Hartbeach of Aloha (bij de haven), Birds (Kijkduin). Vind zelf op het strand eten echt het allerleukst, maar hou er rekening mee dat veel dichtgaat vanaf ca oktober.

Edit - zie ook deze post van @kali

2 likes

op de turfmarkt zitten wat tentjes achter elkaar waar je misschien wat vind, en heb ooit taart gehaald op de hoek van de herengracht/lange poten die lekker was!
iets ‘bijzonderders’, bij de oriental takeaway hebben ze vaak klepon :drooling_face:

1 like

bij ted’s kan je echt mega lekker lunchen en cocktails drinken! is mijn lievelings voor met vriendinnen.
we doen vaak ieder een hartig lunchgerecht en dan nog french toast of pancakes oid delen

2 likes

@piepeloi @kali Dankjulliewel! Degene met wie ik wat te vieren heb liet net weten ook naar den haag te komen zodat we uit eten kunnen (bij Queru :blush:) maar ga deze onthouden voor een volgende keer!

1 like

ohh lekker, eet smakelijk! als het goed is hebben ze daar michelada’s, heel lekker drinkie!

1 like

Ohh nice, thanks voor de tip!

Ted’s voor brunch/lunch
Milu, Cafe de Oude Mol, Lapsang, Zebedeus, Buratta, Jamey Bennett, Sushimeisjes voor eten
Bricks voor cocktails
Grote markt voor drankjes

Wil je echt centrum of mag het ook er buiten? Waar verblijf je?

1 like