Den Haagtopic

Hortus is al ruim een half jaar dicht!

Diner bij Dekxels! Echt mijn favoriet in Den Haag. Pas Italiaans gegeten bij La Passione, niet heel hip maar wel goed eten.
Pizza’s bij Vincenzo’s zijn ook erg goed.

Bij Bouzy kun je lekkere wijnen drinken. Vriendinnetjes drinken ook graag bij Wicked Wines, ben daar zelf nog nooit geweest.

1 like

Ah nooo, dat wist ik helemaal niet. Jammer!

Heeft iemand nog tips voor een goede en betaalbare schoenmaker?

Op de weimarstraat ongeveer naast de Albert Heijn. Maar ligt er natuurlijk aan welke buurt je woont :wink:

1 like

Dat is minder dan 10min fietsen van mijn huis. Dus wel in de buurt gelukkig.

Heb je zelf ervaring met de schoenmaker?

2 likes

Ik heb goede ervaringen met die @Feather noemt en mijn vriend ook

1 like

Ja! Vorig jaar iets van 4 paar totaal verschillende schoenen heen gebracht met verschillende mankementen en 2 tassen. Allemaal netjes opgelost, kon t na paar dagen ophalen en was niet duur (ik weet niet hoeveel precies maar daar had ik misschien net 1 paar goedkope nieuwe schoenen voor kunnen kopen). De kledingmaker die daar ook zit is ook echt mega chill!

2 likes

De Halve Zool op de Korte Poten. Hele aardige mensen en niet duur en als ik meer paar schoenen breng geeft ie altijd wat korting.

2 likes

die Uit de naad of niet? die jongen is zooo aardig en de dingen die ik heb laten vermaken zijn mooi geworden!

Jaaaa zij zijn zoo aardig daar! En die jongen praat zo beleefd. :pleading_face:

1 like

In het kader van deze vraag, weey iemand een goede stomerij in omgeving vruchtenbuurt?

Jaa klopt! Hij heeft zelfs dingen gerepareerd die een andere kledingmaker niet aandurfde en je ziet er gewoon niks van. Heel netjes en inderdaad mega vriendelijk.

@Mrs.Fraser , Uit de naad is ook een stomerij. Nooit iets heen gebracht dus geen specifieke review maar denk dat 't daar echt helemaal goedkomt.

Als iemand nog een goede stomerij weet in Den Haag Centrum/rond de theresiastraat hou ik me aanbevolen voor tips! Vind naar de weimar fietsen net weer iets te ver.

2 likes

Op Sav zit er een, uit de naad is dat volgens mij. Heel tevreden over

Ik ben me een beetje aan het oriënteren om ergens volgend jaar naar Den Haag te verhuizen. Zie wel op tegen een woning zoeken, heb wat van de tips hier opgeschreven :smiley: (en mocht iemand de gouden tip hebben dan hoor ik het graag)

5 likes

Misschien kan je hier naar kijken: https://centrumgroepswonen.nl/ . Volgensmij starten ze binnenkort ook met iets nieuws.

1 like

Weet iemand een lekker/leuk aziatisch restaurant in Den Haag? Het liefst ramen :smiley:

Momiji, Takumi of Set?

Ik ben nog nooit in Den Haag geweest, ik ga ze allemaal even checken :smiley:

1 like

Ik ben opzoek naar een leuke plek voor een high tea/wonen in de buurt van t AFAS theater, wie heeft de gouden tip :grin:?