Den Haagtopic

Het hofje van Noman op Scheveningen misschien?

1 like

Ik ga samen met een vriendin een food tour doen, vandaag deed zij hem voor mij door delft, was heel leuk. Over een tijdje dus in den Haag. Alleen ik bedenk zoveel zoete dingen om te eten en hartig kan ik weinig leuke tentjes voor bedenken.
Wij lopen dan in de buurt van Fahrenheitstraat, Weimarstraat, stukje stad, piet Hein straat, prins hendrik straat en mogelijk de Fred. Iemand die nog een leuke hartig product weet te noemen bij een leuke tent?
Ik wil bijv langs gaan voor drankje bij koffietentje, iets zoets bij pompernikkel, day dream voor sandwich en nog genoeg zaakjes waar zoet te vinden is evt. Nu nog wat hartige opties.

Bij de weimarstraat heb je de bistro55 en canterbury tales! Hebben allebei echt heerlijke taartjes en gebakjes.

Edit: oeps zie dat je nu zoekt naar hartig. Haileys comet club lijkt mij leuk, maar ben er nog nooit geweest.

2 likes

Ja die staan idd ook op de lijst haha. Dacht bij Weimarstraat nog wel aan Ali’s dat is ook lekker.

1 like

Bakkerij Marakesh maar dat zit meer bij station Holland spoor.

2 likes

In Weimarstraat heb je Lollapalooza voor lekkere broodjes (en zoete dingen ook). Ook in de Weimarstraat: Spijssalon voor ijsjes en daartegenover een Libanees voor broodjes falafel. Daar in de buurt op de Beeklaan heb je Toko Toet Indonesisch afhaal (sate is een aanrader). Daarnaast heb je cafe Franklin.

1 like

Die toko is misschien dan wat, ik ga daar eens naar kijken! De rest ken ik allemaal inderdaad, heb daar ook gewoond. Laatste café heb ik mijn vriend ontmoet :wink:

@keekie ik ga eens kijken naar hun.

2 likes

Oh dan waren wij buurtgenoten! :grinning:

1 like

Ik kwam zojuist dit tegen; Koffie abonnement - Beachclub Indigo voor 10 euro pm onbeperkt koffie bij Indigo! Ik twijfel of ik het zelf ga halen, maar ik vind het wel een goede deal.

2 likes

Beetje laat maar boosty of Thats amore voor broodjes! Appeltje eitje vind ik ook leuk voor lunch en worteltaart en bij clarence en John en june’s!

1 like

Ah dat zijn wat leuke nieuwe zaakjes, ik ga eens kijken. Enkel Boosty ken ik al, zeker lekkere broodjes!
(En nog niet te laat!)

1 like

Weet iemand waar ik het centrum ik lekkers kan halen als een hele lunch/high tea zonder reserveren? Echt ophalen en niet daar eten.

Misschien bij Scallywags?

1 like

Kan niet wachten tot het weer mooi weer is en ik lekker een paar uurtjes doordeweeks bij het puntje kan zitten (wel altijd een tyfus eind lopen haha).

1 like

Ik doe mijn studie in een ander land en mis het om samen met studiegenoten te studeren. Dus is er iemand die ook vaak in de bieb studeert en zin heeft om soms samen te gaan studeren? Ik ga vaak op do-vr-za naar de centrale bieb.

Oke meiden, i need your help.
Mijn vader gaat mijn moeder (opnieuw) ten huwelijk vragen in Scheveningen en we zijn op zoek naar echt een mooie strandtent.
Echt op het strand, fancy eten (niet té posh maar gewoon goed), en mooie tafeltjes. Wat is dan dé place to be om te reserveren?

3 likes

Misschien the harbour club? Wel een beetje een proleten tent maar de vis en zeevruchten zijn prima en waarschijnlijk wel redelijk de ambiance die jullie zoeken?

Heb je je lange zwarte jas trouwens nog gevonden?

Zit die echt aan het strand?
Nee haha heb de zoektocht even gestaakt en hoop ‘m ooit weer te vinden! Had echt een perfecte van de Hennes maar die heb ik echt zoo afgedragen

1 like

Aan de haven, maar wel aan het water!

En hopelijk in het najaar meer geluk :grinning::grinning::grinning:

@Bergamot @lovewarrior harbour club zit al een paar jaar niet meer in de haven (is laatst heropend op de Binkhorst). Op die plek zit nu Encore.

Ik vind Barbarossa wel passen bij de omschrijving die je geeft. Is een mooie strandtent op het Zwarte Pad en ze hebben echt goed eten.

2 likes