Den Haagtopic

Heeft iemand tips om een woning in Den Haag te zoeken? Ik ben opzoek naar een woning (min. 55 m2, tot €1050 excl.), maar ons inkomen is momenteel heel laag wegens studie/stage dus veel makelaars vallen af, dus heeft iemand nog tips?

1 like

Er staan hij mij een aantal huizen te huur maar ik weet niet wie de verhuurder is.
Is er manier hoe ik dit kan achterhalen voor je?

1 like

Ik stuur je een pb!

1 like

Op corpowonen staan soms wel wat vrije sectorwoningen.

1 like

Niet waar ik woon, misschien zelfs een beter stuk n de wijk.

1 like

Om de hoek van mij! Prima wonen daar volgens mij

2 likes

Ja, wij hebben uiteindelijk echt binnen twee weken een heel fijn huis gevonden. Ik heb denk ik een week lang 3x per dag op pararius gekeken en als ik iets zag direct mailen/bellen (en in de mail zelf ook mijn telefoonnummer gezet). Een aantal makelaars wilden voordat ze een bezichtiging gingen plannen al je financiële situatie weten dus toen heb ik ook aangegeven dat we garantstellers hebben, een verhuurdersverklaring en dat we al een aantal jaren een andere woning huren in dezelfde prijsklasse. Uiteindelijk zijn we voor 6 huizen uitgenodigd en het eerste huis wat we hebben bezichtigd is het geworden. Wij hebben via wol…//.ters gehuurd. Hopelijk vind je ook snel wat! Wat wel “meezit” is dat er wegens corona minder bezichtigen worden ingepland dus als je wordt uitgenodigd heb je al meer kans dat je het ook krijgt.

2 likes

Ik ben dit weekend in Scheveningen en wil zaterdag eten bestellen. Wat zijn jullie aanraders qua restaurants (met name lokale) die in Scheveningen bezorgen? Afhalen in Den Haag kan eventueel ook, maar liever niet.

Voor sushi is de sushimeisjes favoriet. En pizza bij Folia.(ik weet alleen niet of die overal in Scheveningen bezorgen).

1 like

Callao, Kyatcha, Pastanini, Encore en Catch by Simonis vind ik allemaal erg lekker

1 like

Dok28 vond ik ook erg lekker

1 like

Mijn favoriete restaurant in Den Haag is Dekxels. Op de site staan de postcodes waar ze bezorgen, anders is het ook af te halen.

Een vriendinnetje had recent eten laten bezorgen van de Eetkamer van Scheveningen, was ze heel enthousiast over.

2 likes

Oeh ja Dekxels ken ik en vind ik ook fantastisch! Maar bezorgen niet waar ik naartoe ga helaas

Hier vanavond gelijk besteld, was echt suuuuuuper lekker! Nieuwe favo :heart:

1 like

Ja zo lekker he! Heb al zo vaak besteld sinds ze dicht zijn en kan ook niet wachten tot ze weer open mogen :heart_eyes:

Weet iemand nog leuke kringloopwinkels? We zijn inmiddels verhuisd maar ons huis is nogal leeg haha

Aan de oude haagweg zitten er 2, geen idee of ze al open zijn.

1 like

Rataplan in Ypenburg!

1 like

Ik wil voor koningsdag een hoop gebak halen. Ik heb al een een bestelling bij Single estate coffeeroasters en Jarreau patisserie, maar weet iemand waar ze nog meer speciaal gebak/tompoucen verkopen voor koningsdag?

Bakker Boheemen?

2 likes