Den Haagtopic

Haha ik denk het haast niet hoor. Dat is wel net ver voorburg in vanuit bezuidenhout denk ik.

1 like

Ik vind meer en bos ook wel fijn. Maar dat is nog wel een eindje natuurlijk

Haha daar loop ik ook graag, vind die groenstrook ook fijn om door te lopen. Vind het ook fijn om door Bezuidenhout te lopen. Zeker met nu een tussenstop bij de Koekela :drooling_face:

4 likes

Wat leuk! Ik wandel ook veel door Voorburg. Benieuwd of ik iemand wel eens heb gezien haha

2 likes

Ja echt Koekela is killing voor mij, kan het zo vaak niet weerstaan. En als ik koekela weersta dan val ik wel voor het aanbod van de Boheemen

1 like

Hahaha zo leuk dat er zoveel mensen in mijn hometown Vā€™burg wonen!

4 likes

Ik weet zelfs nog dat er ooit iemand op het oude forum een foto had gepost met op de achtergrond de supermarkt waar ik destijds werkte. Er waren toen echt veel meiden die aangaven boodschappen daar te doen en ik was toen zooo benieuwd welke elle girls ik toen allemaal aan mn kassa had gehad hahaha.

Ik woon overigens wel echt in Voorburg.

2 likes

Dat was ik! Haha. Bij de H toch in Eā€¦?

1 like

Wat leuk om te lezen! En goed voor de wandel inspiratie. Ik wandel soms naar Scheveningen over de Scheveningseweg. Verder ook wel gewoon in mooie buurten zoals de Archipelbuurt. Maar mis wel een mooi groot park of bos of andere natuur in de buurt ja.

Edit: en Koekela klinkt als iets wat ik moet proberen. Ken het helemaal niet!

1 like

Ik heb precies het zelfde, loop meestal maar gewoon een rondje door de buurt of toch in het Haagse bos (maar niet in het donker). Heb vaak geen zin om voor een avondwandeling nog ergens naartoe te fietsen. Vind het Westduinpark overigens wel heel mooi om te wandelen!

2 likes

Ik bedoelde wandelen, maar schreef per ongeluk wonen haha

1 like

Omg dat weet ik nog. Ik heb daar trouwens vroeger ook gewerkt :joy:

2 likes

Wooow zit er een koekela. Ik ga morgen voor het eerst in tijden naar kantoor in Den Haag en ik weet nu al waar ik een tussenstop ga maken of een lunchwandeling ernaartoe

1 like

Ja sinds begin juli en ben er al te vaak geweest :heart_eyes: Laan van NOI, vlakbij theresiastraat.

2 likes

@Tokyo Haha ja idd de H in E!

@Brooklyn Toevallig in 2014/15? :grin:

@Juuldie Jaa dat was inderdaad die foto! Was helemaal vergeten dat jij dat had gepost!

@Jeg Ja dat valt me de laatste tijd ook echt op! Heel leuk wel, als er nog eens zoā€™n meeting komt na Corona houd ik me aanbevolen :raising_hand_woman: Wat een eng verhaal trouwens van dat bos, sommige mensen kunnen zo zacht aan komen rennen dat je ze ook gewoon echt niet kan horen.

Als ik van Scheveningen naar huis fiets moet ik trouwens ook dat stuk langs dat bos en dan ben ik er echt binnen 10 sec voorbij, vind dat zo eng! haha.

1 like

Ik werkte er in 2012/2013! Ik ging het helemaal opzoeken op mā€™n CV haha.

@Jeg ja super leuk een forummeeting after corona (als er ooit een after Corona gaat zijn).

Oh dat zou echt super leuk zijn! Ik post niet heel actief mee eigenlijk, maar lijkt me wel heel leuk!

even een up voor dit topic met een vraag: mijn vriend zoekt tussen nu en zes maanden een nieuw huis. als jullie tips hebben, of goeie huisbazen weten, hoor ik het graag! kale huurprijs max. 700 met huurtoeslag mogelijk.

1 like

Is ze te vinden op LinkedIn? Misschien kan je achterhalen waar ze nu les geeft.

Ik volg de zumba groepslessen bij fit for free waar ik heel tevreden over ben. Ik moet wel zeggen dat het om 1 docent gaat waar ik de lessen top vind, haar lessen zitten ook altijd heel snel vol.

1 like