Den Haagtopic

@Limoncello @instantramen Thanks! :blush: Net te laat maar ik ga het onthouden voor een volgende keer

1 like

En waar heb je uiteindelijk gegeten?

De Kade (idee van vriendin) het was niet fantastisch, ik had naar jullie moeten luisteren :crazy_face: wel lekkere wijnen!

1 like

Ik ben er niet onlangs nog geweest, maar heb nooit echt goede verhalen over Zuiderpark gehoord.

1 like

Van wat ik hoor is de sfeer daar nog steeds niet erg fijn. Een kennis is badmeester daar en verteld regelmatig weer over opstootjes en gasten die er uit gezet moeten worden.

1 like

Up! Ik ga een aantal dagen naar den haag en heb al wat tips gehad.

Ook nog aanraders qua vintage, tweedehands kledingzaken of kringloopwinkels?

Wat is een leuk hotel om een nachtje in Den Haag te slapen? Liefst op loopafstand van het centrum en ik vind het leuk als het niet van een hotelketen is.

1 like

Ik heb goede verhalen gehoord over Hotel Indigo. Verder is The Collector nieuw (van de eigenaren van de Foodhallen, die zit ernaast).
Beide in het centrum.

1 like

Heeft iemand aanraders voor een huisarts in Den Haag (regio HS of centrum of Bezuidenhout)? Zou echt top zijn

Al wat gevonden?

Edit: weg ivm herkenbaarheid

Ik vind het zo naar dat deze man vermist is nadat hij ging hardlopen in het Haagse Bos. Ik las de oproep van zijn dochter op FB. Hoop dat hij snel gevonden wordt :anguished:

1 like

Het is echt gek. Hopelijk wilde hij ‘gewoon’ een ander leven.

1 like

Ja of even wat tijd voor zichzelf ofzo. Echt sneu voor zijn dochter.

1 like

Ja ik hou het ook iedere dag in de gaten. Zo sneu voor de familie dat je in de angst leeft waar hij nou is

Ockenburg, dan kan je ook makkelijk uitbreiden naar de duinen.

1 like

Clingendael.
Maar dat is nog weer 15 minuten vanaf het Haagse bos. Wel goed op de fiets te doen denk ik?

1 like

Ik ga vaak naar het westduinpark, voor mij is dat niet zo ver. Meijendel is heel mooi, maar voordat je daar eenmaal op een geschikt stuk bent moet je wel even fietsen/auto rijden inderdaad

1 like

Ik fiets vaak naar Clingendael ook om te wandelen.

En verder wandel ik heel veel in Bezuidenhout en Voorburg door de woonstraten heen. Voel me daar nooit onveilig en vind al die straatjes zo leuk, vooral als het van die gigantische huizen zijn die ik nooit zal kunnen betalen haha.

2 likes

Nu vraag ik me af of ik je wel eens heb zien lopen! Haha.

Ik wandel graag langs de vliet en dan door de parken van voorburg heen. Denk alleen wat ver voor jou! Clingendael is ook een aanrader.